Blue tool - og T68
Fra : PrebenHolm

Dato : 05-08-02 16:02

Hvad skal jeg anskaffe for at kunne køre blue tool mellem T68 og
bærbar PC ?

Hvordan virker Blue tool ?

Fra : Fischer

Dato : 05-08-02 16:10

> Hvad skal jeg anskaffe for at kunne køre blue tool mellem T68 og
> bærbar PC ?
> Hvordan virker Blue tool ?

Stakkels Harald - han har haft det så sjovt i weekenden at hans "værktøj" er
blevet helt blåt!
Undskyld, jeg kunne ikke dy mig!

Det hedder Bluetooth (blåtand).

Det er et interface mellem enheder og kører via radiobølger - og ikke med
lys som infrarød. De betyder bl.a. at enhederne ikke behøver at kunne "se"
hinanden, bare de er inden for rækkevidde.

Hvis din bærbare PC ikke har indbygget Bluetooth, så skal du have sådan et
interface. Det vil typisk være som et PC-card (PCMCIA) som du putter i den
bærbare.

*Fischer

Fra : KGB

Dato : 05-08-02 16:26

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Stakkels Harald - han har haft det så sjovt i weekenden at hans "værktøj"
er
> blevet helt blåt!

*LOL*

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : PrebenHolm

Dato : 05-08-02 17:44

Der er sgu altid plads til lidt latter, men tak for dit svar.

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 05-08-02 22:31

Jeg kan fortælle dig, at jeg forleden har købt et Socket Bluetooth kort til
min bærbare/PocketPC. Socket kortet er et standard CF kort som via
medfølgende pcmcia adapter også kan bruges i din bærbares pcmcia/pccard
port. De nye drivere bliver installeret som en drøm og kortet og computeren
<-->T68ieren kører bare perfekt sammen.

Jeg købte oprindeligt et Ambicom kort, men fik det byttet (for en merpris)
til et Socketkort, da Socketkortet har en lidt mere avanceret strømstyring
samt en indbygget antenne - ikke at forglemme

mvh

Kamran