Hvor træner man med haglgevær
Fra : Michael

Dato : 16-02-01 22:29

Hej jeg bor i Hillerød i nordsjælland, er der nogle her som ved hvordan og
hvilke skydebaner man kan skyde efter leerduer og hvor meget koster det?

Mvh. Michael

Fra : Søren Voigt

Dato : 16-02-01 23:13

"Michael" <bse30625@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej jeg bor i Hillerød i nordsjælland, er der nogle her som ved hvordan og
> hvilke skydebaner man kan skyde efter leerduer og hvor meget koster det?

Hej Michael

se: www.claytarget.dk

Med venlig hilsen
Søren Voigt

Fra : Martin Nielsen

Dato : 17-02-01 10:01

Michael wrote:

> Hej jeg bor i Hillerød i nordsjælland, er der nogle her som ved hvordan og
> hvilke skydebaner man kan skyde efter leerduer og hvor meget koster det?
>
> Mvh. Michael

Hej

Den bedste bane efter min mening , finder ud imellem Græsted og Gilleleje.
Den ligger ned af den vej hvor Nordkystens Tagdækkning bor.
Der er en alm. Jægertrap, trap samt OL trap.
Hvad det koster kommer an på hvad du vil " husker ikke prisen"
De skyder om Lørdagen 13.00 til 17.00 samt Maj-Juni-August ,Onsdag aften Kl
17.00 til KL 20.00
Lukket Onsdage i Juli

Ring evt til formanden telefonnr. mail direkte til mig ved interresse.
--
Martin Nielsen