MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP og DVD-/CD ROM drev
Fra : Ricky Møhncke

Dato : 05-08-02 15:22

Hej!

Jeg har XP installeret. Jeg har et DVD drev, som også er CD-ROM drev.
Det har virket upåklageligt. Idag her jeg sat en brænder til, XP lavede lidt
ged i drevbetegnelsen, så jeg fjernede den igen.

Nu vil drevet ikke tage imod almindelige CD-ROM'er. Hvis jeg sætter jeg en
CD i drevet, skubbes den blot ud igen.
Klikker jeg på drevet fremkommer der en dialogboks som fortæller " Indsæt en
disk i drev D: " ???

Det er som om den tror det er et ZIP drev eller sådan noget.
Jeg har prøvet at fjerne drevet.

Nogen som ved hvad det er er??

--
Ricky

Fra : Ricky Møhncke

Dato : 05-08-02 15:36

Problemet er løst, idet jeg pillede netkablet ud for at sætte min bærbar på
nettet, tog drevet pludselig imod CD'en og nu virker det?????

Fandme underligt

--
Ricky