Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digital kamera
Fra : Ukendt

Dato : 05-08-02 15:16

Jeg skal have købt et digital kamera, og har set på hp og sony tror jeg
vælger hp, er der nogle der har nogle erfaringer ang. hp 715 eller 812?

Mvh
Kronborg

Fra : per

Dato : 05-08-02 15:26
Fra : peter jensen

Dato : 06-08-02 18:46

<Henrik Kronborg> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d4e887c$0$88372$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg skal have købt et digital kamera, og har set på hp og sony tror jeg
> vælger hp, er der nogle der har nogle erfaringer ang. hp 715 eller 812?

Når det drejer sig om digitale kameraer bør man nok passe lidt på med HP. Se
evt. dpreview.com's review af 812:
http://www.dpreview.com/reviews/hp812/page11.asp

Canon, Olympus og Nikon er gode alternativer.

Fra : PI

Dato : 06-08-02 19:56

Hej

Opgraderet min Firmware på mit HP-812!

Så nu er den kommet til, at hede FW: 1.00.11 som er den nyeste...

NB. Kan godt mærkes v/ "Makro-focus!

http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hpphotosma56975_swen.html

eller

http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/swdl.pl?c=COL1349&i=ps-4644-2&p=hpphoto
sma56975&n=hp+photosmart+812+digital+camera

Eller

http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/swindex.pl?p=hpphotosma56975&l=en&c=Mic
rosoftWindowsXP

Mvh