AMD: Hvilket chipset / bundkort
Fra : Unen

Dato : 05-08-02 10:54

Hej NG!

Jeg skal hjælpe en ven med at købe PC. Hans prioriteter er power + økonomi,
så det må være AMD han er ude efter.
Jeg kender ikke så meget til "AMD markedet" og ville så høre hvilket chipset
man skal gå efter. Stabilitet har høj prioritet.

Hvilket bundkort kan anbefales?
Detaljer:
XP 2000+ CPU, DDR-ram, gerne USB 2.0, Onboard LAN/Audio/VGA skal ikke bruges
(men må da godt være der).

På forhånd tak for hjælpen :0)

/Sune

Fra : Michael Olesen

Dato : 05-08-02 13:08

Jeg synes han seriøst skulle overveje ASUS A7V333. Det er testet som det
hutigtste bundkort til AMD XP, og så koster det kun ca 1000kr, så det er
ikke så slemt.
Jeg har selv bundkortet, og det kører som en drøm!

Hilsen Michael

Fra : Unen

Dato : 05-08-02 18:05

Mange tak for anbefalingen. Jeg har lige været inde og se specifikatioer og
nogle test. Det ser bare fint ud :0)

/Sune