Japansk musik fra filmen "Blade - the wamp~
Fra : BeerCantBeBad

Dato : 16-02-01 21:39

Hej!

Ca. midt i filmen er der en scene fra en natklub hvor nogle japanske
korpiger klædt i
"schoolgirl outfit" synger noget japansk rap.. Er der nogen der kender
nummeret eller har det?

- tak

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 17-02-01 13:58

Således skrev "BeerCantBeBad" <beer@bb.dk> i dk.kultur.musik Fri, 16
Feb 2001 21:38:50 +0100:

>Ca. midt i filmen er der en scene fra en natklub hvor nogle japanske
>korpiger klædt i
>"schoolgirl outfit" synger noget japansk rap.. Er der nogen der kender
>nummeret eller har det?

Imdb er din ven.

Ifølge http://us.imdb.com/Soundtracks?0120611 er det :

"Chin Chin"
Performed by "Bang Wa Cherry"
Features "Japanese Schoolgirl Rap"
Played in the Night Club scene

og er at finde på soundtracket til filmen.

Knud
--
He didn't run for reelection. "Politics brings you into contact
with all the people you'd give anything to avoid," he said.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 17-02-01 14:38

Således skrev Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> i dk.kultur.musik Sat,
17 Feb 2001 13:57:52 +0100:

On Sat, 17 Feb 2001 13:57:52 +0100, in dk.kultur.musik you wrote:

>og er at finde på soundtracket til filmen.

Og det er så netop det den ikke er, fordi soundtracket indeholder
angiveligvis kun "scoren", dvs. selve filmmusikken.

Al technoen er altså ikke med på den cd.

Hvor man så finder den henne, aner jeg ikke, men det burde vel kunne
lade sig gøre?

Knud
--
66.60.06.66 = Internet address of the Beast

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 17-02-01 14:42

Således skrev Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> i dk.kultur.musik Sat,
17 Feb 2001 14:37:46 +0100:

>Al technoen er altså ikke med på den cd.
>
>Hvor man så finder den henne, aner jeg ikke, men det burde vel kunne
>lade sig gøre?

Og så viser det sig at der er endnu et sound track

http://allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Adnsnppcnndjnpnnn

der indeholder technoen.

Men jeg syntes ikke at det ser ud til at den japanske skolerap er med
på den?

Knud
--
Nytårsforsæt 2002: At snakke mindre med mig selv...

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 17-02-01 17:38

Der er som regel til alle større Amerikanske film altid både en 'Score' og
et 'Soundtrack'.

Med venlig hilsen
Rasmus