Huset´s nye beboer er flyttet ind!
Fra : tulle

Dato : 05-08-02 09:06

Efter lang tids søgen og mange søde emails fra opdrættere (og tak til dig
som sendte min efterlysning videre til en opdrætter!!!!!!!!!!) fandt vi i
sidste uge en dejlig lille missepige som flyttede ind i torsdags. Hun er en
utrolig smuk lille kærlig maincoon hun, sort som natten´. Og Mille vores
lille perser pige er bare forandret, meget positivt. Fra at have været alene
og begyndt at få flere og flere killinge attityder (hun forsøgte konstant at
"patte" fingere stofstykker ect) er hun nu det som hun skal være, en 8 mdr.
gammel lømmel så lige nu styrter hele hytten igennem med Chanell lige i
hælene. Brita som er opdrætter afleverede hende her i torsdags. og da
Chanell havde brugt de første 24 timer bag sofaen og under sengen (de to
køligste steder i huset - det var skisme varmt i torsdags) overgav hun sig
til sit legesind og så Mille lidt an. Da Mille så hentede en "drillepind"
som opfordring til leg var Chanell klar til at overgive sig. >Det var noget
hun kendt hjemmefra, og ville Mille lege så var hun da klar.

Så nu er her atter et dejligt misse hjem. Det er så dejligt at se Millemor
igen være killing, og at se at Chanell bare opfører sig som om hun aldrig
har været andre steder en her. Så tusind tak til Brita og Kamikaze-coon. Og
jeg skal nok fortsætte med at skrive om banditerne.

Tulle Mille og Chanell (no 5 iflg hendes stamtavle

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 05-08-02 11:19

Hej Tulle :)
Det er rart at høre for lidelsesfælder, jeg håber det kommer til at gå lige
så godt her :) Jeg hentede min Maine Coon hankattekilling i går.
Men det er da godt det går så godt med det hele.
Held og lykke med den lille ny

Mvh
Vibeke J

Fra : Kate

Dato : 07-08-02 19:19

Det er altså skønt at høre at det går så godt med at føre to misser
sammen.
Tillykke med den lille ny

Kate