MS Windows
briani 27239
Kan ikke connecte til FTP via Cute / ell a~
Fra : O.p

Dato : 05-08-02 08:51

Jeg vil uploade min hjemmeside men kan ikke få lov, er sikker på det er en
firewall ell noget der skal rettes i win Xp men hvad og hvor..???

O.p

evt cross til mail crazymail@get2net.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-08-02 09:50

"O.p" <crazymail@get2netREMOVE.dk> skrev:
> Jeg vil uploade min hjemmeside men kan ikke få lov,
> er sikker på det er en firewall ell noget der skal rettes i
> win Xp men hvad og hvor..?

Connecter ftp programmet til din hjemmeside?
Er du sikker på du har sat de rigtiga paramtre?
(adresse, port, brugernavn og password)

Har du prøvet at deaktivere firewallen i XP?
- Egenskaber for LAN-forbindelse -> Avanceret.
Har du andre firewalls installeret?

/Mikael

Fra : Gevaldi

Dato : 05-08-02 10:58

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

> Connecter ftp programmet til din hjemmeside?
> Er du sikker på du har sat de rigtiga paramtre?
> (adresse, port, brugernavn og password)

Og "Brug passiv tilstand".

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Fra : O.p

Dato : 05-08-02 11:12

tak til alle, det var Zone alarm der gav problemer..

Hej hej