Fluke
Fra : Steen F.

Dato : 05-08-02 04:25

Hvis nogen kender bandet Fluke, så kan I måske oplyse om de stadig
eksisterer?
Det seneste jeg har hørt fra dem er albummet "Risotto" fra 1997.
De lavede bl.a. noget musik til Playstationspillet Gran Turismo I.
Musikken kan vel nærmest betegnes som "big beat techno".

--
MVH
Steen

HUSK at fjerne nospam i e-mail adr. og afslut den med .com
HJÆLP!! Århus Festuge 1997: Hvem er musikeren på billedet?
Se link: http://home1.stofanet.dk/happyhome/aarhus/

Fra : Kasper Aae

Dato : 05-08-02 13:16

Der står lidt her:

http://www.global-trance.co.uk/Fluke.html

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Steen F.

Dato : 05-08-02 13:27

"Kasper Aae" <nospam@for.me> skrev i en meddelelse
> Der står lidt her:
>
> http://www.global-trance.co.uk/Fluke.html

Mange tak for hjælpen, jeg har haft skrevet til Rich Morley for et godt
stykke tid siden men dengang vidste han ikke om de var opløst. Men det ser
ud til at der kommer nyt fra dem!