Dantec gelcoatrens
Fra : Peder Jensen

Dato : 05-08-02 04:48

Rasmus Hayseed anbefalede andet steds her i gruppen, anvendelse af
Dantec Gelcoatrens.
Jeg har forsøgt at finde en forhandler uden held.
Så hvis Rasmus ( den e-mail adresse du angiver virker ikke, ellers havde
jeg mailet direkte ), eller en anden der kender en forhandler af
produktet, kan hjælpe mig med en adresse, er det nok værd at prøve.

På forhånd tak

Peder Jensen

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 05-08-02 06:52

"Peder Jensen" <pkj@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> jeg mailet direkte ), eller en anden der kender en forhandler af
> produktet, kan hjælpe mig med en adresse, er det nok værd at prøve.

Lynettens bådservice har det:

http://www.baadservice.dk/

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 05-08-02 07:09

> [...]

> jeg mailet direkte ), eller en anden der kender en forhandler af
> produktet, kan hjælpe mig med en adresse, er det nok værd at prøve.

Beklager det med email-adressen, men jeg har mine grunde.