MS Windows
briani 27239
Kan ikke formatere
Fra : Kleves

Dato : 05-08-02 00:31

Hej - Håber i kan hjælpe

Jeg kan ikke formatere mit F: drev. Der ligger ikke noget styresystem på det
og der ligger nogle få filer. Jeg bruger XP DK Pro.
Den kommer med meddelelsen : Afslut alle programmer, der benytter dette
drev og kontroller at indholdet af drevet ikke vises i et vindue.

Jeg kan ikke se nogle programmer bruger drevet og indholdet af drevet bliver
heller ikke vist i et vindue.

Gode ideer ønskes

Mvh Kleves

Fra : Peter Skovgaard

Dato : 05-08-02 01:05

"Kleves" <kleves@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh Kleves
>
> Hej Kleves. Når du kører XP Pro skal du bruge Administration som ligger i
kontrolpanelet. Derefter går du ind og klikker på Computeradministration og
vælger Diskhåndtering. Der vises alle partitioner på Alle diske som du måtte
have på din maskine. Herefter burde du kunne formatere dit F: drev. Hvis
ikke kan et professionelt program som Partition Magic gøre det for dig.
Problemet er bare, at det er lidt dyrt at købe, men hvis du kender nogen der
har programmet kan du jo låne det lige til at rette det lille problem for
dig. Men husk at lade være med at tage en kopi af programmet, da det er
ulovligt, da det krænker Powerquests ophavsrettigheder.Men prøv først at
bruge diskhåndteringen der ligger i Administration i kontrolpanelet. Det er
et ret stærkt program, så det burde kunne gøre det. Held og Lykke med
projektet.
M.v.h
Peter

Fra : Kleves

Dato : 05-08-02 12:02

Peter Skovgaard skrev :
> [...]
> have på din maskine. Herefter burde du kunne formatere dit F: drev.
> et ret stærkt program, så det burde kunne gøre det.

Det virkede - Mange tak for hjælpen

Fra : Peter Skovgaard

Dato : 13-08-02 23:25

> og