Affaldsmis
Fra : Annette Skovbon

Dato : 04-08-02 23:43

Hej Alle,
Så har den første affaldsmis meldt sig hjemme hos min far.
Efter hvad han i dag har fortalt i telefonen er det en lille sort killing
som render og kalder på enten sin mor eller en gang mad.
Jeg har i går sagt ja til at aftage en anden killing og er i et moralsk
dilemma med mig selv om hvorvidt jeg bør sige ja til den her oveni.
Sagen er nemlig den at vi i forvejen har en hund og vi må iflg.
boligforeningen kun have et dyr pr. husstand. "Min" egen killing er der
dog etableret "Pasningsordning" med, så hvis nogen spørger er det en jeg
passer.
Hvad synes i jeg skal gøre med den anden mis? =o/
Har vi på stående fod en aftager til en sort killing, jeg endnu ikke
kender kønnet på? (Ved ikke engang hvordan man ser forskel på de små
*pinligt*)
Jeg vil godt kunne have den indtil videre, og sørge for at den lære at gå
på bakken, give den godt foder osv., men jeg ved ikke hvorvidt jeg bør
beholde den, når jeg om 1½ mdr's tid får endnu en.

Håber på lidt erfarne ord fra jer herinde.

--Annette

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-08-02 07:42

Hej Annette
Av det er en svær en, jeg vil lige gå lidt i tænkebox.
har din far nogen ide om dens alder ??

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Annette Skovbon

Dato : 05-08-02 09:34

> Av det er en svær en, jeg vil lige gå lidt i tænkebox. har din far nogen
> ide om dens alder ??

Hej Marianne,
Ikke det der ligner. Han har selv astma og kan slet ikke tåle katte, så
normalt bliver de stille og roligt bedt om at forlade hans have. hehe,
men den lille her kan han ikke rigtig få ud af tankerne. Han bliver bare
ved med at sige at den er lille og en killing. Han har lovet at
ringe, næste gang den er i haven, så kommer jeg og ser om den 'vil med
hjem'. Så kan den da i det mindste få noget at spise og en bakke at øve
sig på, indtil vi (måske) finder en bedre løsning.

Vh. Annette