Rigtige Mænd
Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-08-02 23:01

Var der nogle der tilfældigvis var til Morbærhavefest (i Albertslund) i
lørdags og hørte Rigtige Mænd?

Er det bare mig der er sart eller gav ham forsangeren ikke lige lovlig
meget plads til forbedring?
Hans stemme virkede helt forkert og fløjteriet gik, så at sige, fløjten
ret tit. Og så sang han forkert så mange gange vi til sidst blev
enige om det nok var med vilje.

"Jeg kan strikke dig en udestue"?
"Jeg kan bygge dig en sweater"???????

Var vi bare uheldige eller er kvaliteten af kopi bands bare nedadgående?

/Robert

Fra : Jonas Engelhardt

Dato : 05-08-02 01:10

On Mon, 05 Aug 2002 00:00:59 +0200, Robert Eriksen <roe@adr.dk> wrote:

> [...]
>"Jeg kan bygge dig en sweater"???????
>
>Var vi bare uheldige eller er kvaliteten af kopi bands bare nedadgående?

I det hele taget var bandet usædvanligt kedeligt. De nåede overhovedet
ikke ud over scenekanten. Og du har helt ret i det med vokalen.

Fra : Ingrid

Dato : 05-08-02 07:56

Det er da overraskende, jeg havde ellers hørt at de skulle være rigtig
gode, og at de har en forsanger som ligner Steffen Brandt i både sang og
sjove bemærkninger. Måske har de skiftet forsanger ?

Selvfølgelig er der kun en rigtige rigtige mænd, de kommer fra Århus og
hedder tv-2.

Ingrid
http://www.iblog.dk/tv2blog - mere tv-2 om lidt ...