Hjemmemappe
Fra : Lars Pedersen

Dato : 16-02-01 21:27

Hej

Kan man få FrontPage 2000 til at vælge en anden startmappe end web-mappe.
Jeg har fx min hjemmeside-mappe til at ligge på d-drevet, så det ville være
smart hvis Frontpage automatisk åbnede denne mappe, når man ville åbne en
fil.

Mvh
Lars Pedersen
larspedersen@mail.tele.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-02-01 10:36

Sæt kryds ved "Åben automatisk sidst åbne Web".

Fra : Perino

Dato : 21-02-01 20:36

eller fjern en ny side helt. Se
http://newbee.hostroute.co.uk/annoyances.htm#KillNP