Fladfisk på amager?
Fra : Brian Jacobsen

Dato : 04-08-02 22:54

Hej

Hvor kan man fange fladfisk i området ved tiøren og kastrup havn (eller
andre steder i området)?. Hvor er der iøvrigt bedst chance for at fange
havørred?

M.v.h.
Brian

Fra : EV0L

Dato : 05-08-02 02:14

Man kan sagtens tage fladfisk ved natur resavat vest amager på kysten ud til
køge bugt, man kan også tage dem på den gamle færge mole i Dragør....

Flue fiskere tager havørred ved Dragør syd strand, dog ikke noget jeg selv
har prøvet...
Så er der også folk der har taget havørred ved sjællandsbroen i efteråret...

Håber du får held med det

-e.

Fra : H.O.T

Dato : 05-08-02 07:14

"EV0L" <evol@evol.dkxx> skrev i en meddelelse
> [...]
> har prøvet...
> Så er der også folk der har taget havørred ved sjællandsbroen i

fladfisk......
Og der ligger eller lå en cykelhandler lnæsten ved siden af, som sælger
orme, så man
ikke skal alt for meget rundt i København......
Husk at tjekke tidevandet, inden du tager afsted.....

Knæk og bræk
Henrik

Fra : D-Fly

Dato : 05-08-02 14:48

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> wrote in

> [...]
> orme, så man
> ikke skal alt for meget rundt i København......
> Husk at tjekke tidevandet, inden du tager afsted.....

cykel handleren ligger der stadig og han har sine orm gående i et vand kar
så de er friske , hils ham jeg kender han nemlig *GG*

--
MvH
><((((º> D-Fly ><((((º>

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen

Fra : D-Fly

Dato : 05-08-02 14:51

"EV0L" <evol@evol.dkxx> wrote in

> [...]
> selv har prøvet...
> Så er der også folk der har taget havørred ved sjællandsbroen i

jeg var ude i starten af maj der fik jeg en ørred ca 300 meter fra bade
andstalten, ( sydstranden) nu bor jeg selv her ude , og det er ik fordi
jeg hører de skovler ørreder op men det sker af og til.
har planlagt nogle nat ture her i den nærmeste fremtid specielt efter
ørreder, så nu må vi se hvorden det går..

--
MvH