Det' noget gylle?!!
Fra : Lars Christensen

Dato : 04-08-02 22:34

Hej alle
- var ved Lindenborg å her til aften, - og det flyder med døde fisk
overalt...Døde fisk er konstateret fra Volstrup og til udmundingen. Sikkert
et gylleudslip p.g.a. den megen regn. Har kendskab til at der er blevet
taget døde fisk helt op til 9 kg/90 cm.
Det er virkelig noget gylle det her!!
Sørgelig hilsen Lars

Fra : Jens Larsen

Dato : 06-08-02 18:05

Hvorfra ved du det er gylle ?

Fra : Michael Boysen

Dato : 06-08-02 22:01

Jens Larsen skrev:
> Hvorfra ved du det er gylle ?

Hej Jens

Læs lige Lars´s indlæg en ekstra gang.
Jeg kan ikke se, hvor han skriver at han ved det!?

Venlig hilsen
/Michael Boysen