nue killinger
Fra : goofy

Dato : 04-08-02 22:52

Hej Alle
Vi er edderspændte, PÅ ONSDAG henter vi vores 2 nye killiger i Berlig. en
pige og en dreng af racen Ocicat. Samtidig afleverer vi en af vore egne
piger, et pletskud i dobbelt forstand.
Stor kontrast og store pletter og " bulls Eye" næsten 1oo % perfekt.Jeg
håber at den nye ejer vil værdsætte dette og vil skrive tilbage til os om
evt. opnåede resultater.

Steen

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-08-02 07:39

Hej Steen
Hvad besluttede I jer til, med den "sky" kat I fik
tilbudt

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : goofy

Dato : 05-08-02 07:50

Hej Marianne

Vi har besluttet at vi tager chanchen. Så vi henter båden en sortplettet og
en kanelfarvet Ocicat
Steen
"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:ail6hm$5bh$1@sunsite.dk...

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-08-02 08:28

Det lyder godt, jeg tror at det kan gå godt, med masser
af kærlighed og tålmodighed kan man udrette "mirakler"

Fra : goofy

Dato : 05-08-02 07:51

Hej Igen
Så hvis du er i Ribe om søndagen kan du se dem alle sammen, vi møder op med
fem katte.