The Simpsons
Fra : John

Dato : 05-08-02 07:22

Skal skulle vel ikke være nogle som kender noget til den person som Moe
under hans bar ? - Jeg tror nok at det er en mand eller noget i den retning
som altid er så sulten.

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 04-08-02 23:49

"John" <nuclear75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Skal skulle vel ikke være nogle som kender noget til den person som Moe
> under hans bar ? - Jeg tror nok at det er en mand eller noget i den
retning
> som altid er så sulten.

Ah hva?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-08-02 23:55

In news:dk.kultur.film Peter Tønnesen wrote:

>Ah hva?

I second that :) Jeg troede kun det var mig.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 05-08-02 00:31

On Sun, 4 Aug 2002 23:21:44 -0700, "John" <nuclear75@hotmail.com>
wrote:

>Skal skulle vel ikke være nogle som kender noget til den person som Moe
>under hans bar ? - Jeg tror nok at det er en mand eller noget i den retning
>som altid er så sulten.

Har han været tilstede i flere afsnit? Jeg mindes kun at han er blevet
nævnt meget kort i ét afsnit i sæson 12, "The Computer Wore Menace
Shoes".

Der er dog desværre endnu ikke kommet en capsule over det afsnit på
SNPP.

--
- Peter Brodersen

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 05-08-02 01:46

> Har han været tilstede i flere afsnit? Jeg mindes kun at han er blevet
> nævnt meget kort i ét afsnit i sæson 12, "The Computer Wore Menace

Har heller ikke bemærket ham i andre episoder.

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 05-08-02 09:17

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse

> Har han været tilstede i flere afsnit? Jeg mindes kun at han er blevet
> nævnt meget kort i ét afsnit i sæson 12, "The Computer Wore Menace
> Shoes".

Hvem er "han" ? Fortæl? Det undrer mig at der skulle fremstå en karakter i
Simpsons jeg ikke kender til

VH
Peter

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 05-08-02 09:47

> retning

> Hvem er "han" ? Fortæl? Det undrer mig at der skulle fremstå en karakter i
> Simpsons jeg ikke kender til

Tror skam kun han har været med i dette ene afsnit for at underbygge en
joke...
Men hvad skal der egentlig stå mellem "som Moe ??? under hans bar?"

Mvh.

Mads

Fra : Herold

Dato : 05-08-02 12:24

> Tror skam kun han har været med i dette ene afsnit for at underbygge en
> joke...
> Men hvad skal der egentlig stå mellem "som Moe ??? under hans bar?"

"Har" ville være et godt bud.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-08-02 16:46

Mads Jakobsen wrote:

> Men hvad skal der egentlig stå mellem "som Moe ??? under hans bar?"

Bring out the gimp

/Robert

Fra : Peter Brodersen

Dato : 05-08-02 20:40

On Mon, 5 Aug 2002 10:17:11 +0200, "Peter Tønnesen"
<dali909@direkte.org> wrote:

>Det undrer mig at der skulle fremstå en karakter i
>Simpsons jeg ikke kender til

Moe har bare nogle forfærdelige, forfærdelige hemmeligheder... that's
all.

--
- Peter Brodersen

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 05-08-02 23:17

> Moe har bare nogle forfærdelige, forfærdelige hemmeligheder... that's
> all.

Han er i det hele taget et forfærdentligt menneske, ikke skyggen af følelser
i livet.. Love him

VH
Peter

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-08-02 00:48

Peter Tønnesen skrev:

> Han er i det hele taget et forfærdentligt menneske, ikke skyggen af
> følelser i livet.. Love him

Du *elsker* en person uden følelser i livet? Det er vist lige så absurd,
som når Bender siger: "Robots don't have feelings, and sometimes that
makes me cry ..."

--
Mvh. Peter
"If you really want something in life you have to work for it. Now

Fra : Lars Bernau

Dato : 06-08-02 18:57

In article <3d4ef95b$0$87284$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
dali909@direkte.org says...

> "Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse

> Han er i det hele taget et forfærdentligt menneske, ikke skyggen af følelser
> i livet.. Love him

Årh.... han har da været forelsket en emkelt gang!

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-08-02 23:57

Lars Bernau wrote:

> In article <3d4ef95b$0$87284$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
> dali909@direkte.org says...

> Årh.... han har da været forelsket en emkelt gang!

Er han ikke mere eller mindre løbende forelsket i Marge?

/Robert

Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 07-08-02 10:25

"Peter Tønnesen" <dali909@direkte.org> wrote in message

> Han er i det hele taget et forfærdentligt menneske, ikke skyggen af
følelser
> i livet.. Love him

Hvad så med den gang han læste bøger højt på børneafdelingen af hospitalet??

--
/mathias

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-02 18:15

>Han er i det hele taget et forfærdentligt menneske, ikke skyggen af følelser
>i livet.. Love him

Hov! Hvad med den gang han arrangerede boksekampe for Homer? De scener
der kører under slutteksterne - det er ubetaleligt! :)

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson