Gratis 3D shooter
Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 04-08-02 21:29

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-08-02 23:32

In news:dk.spil.computer Flemming M. Hansen wrote:

>http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=225792

Tak for tippet Flemming, det har dog været oppe at vende i gruppen
før. Men gratis spil kan jo ikke omtales for tit :)

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 05-08-02 06:48

Nå ok jeg troede nyheden var frisk fra fad.

Med venlig hilsen

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-08-02 18:46

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for tippet Flemming, det har dog været oppe at vende i gruppen
> før. Men gratis spil kan jo ikke omtales for tit :)

Har du prøvet det?

Mvh Thomas

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-08-02 19:34

In news:dk.spil.computer Thomas Hjort wrote:

>Har du prøvet det?

Nej, desværre ikke endnu, men jeg har planer om det. Om de bliver til
noget må tiden vise.

Fra : AJC

Dato : 05-08-02 20:11

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> wrote in message

> Nej, desværre ikke endnu, men jeg har planer om det. Om de bliver til
> noget må tiden vise.

Prøv det Lars, det er for sejt!

Mvh
AJC.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-08-02 21:48

In news:dk.spil.computer AJC wrote:

[America's Army]

>Prøv det Lars, det er for sejt!

Damn, når du nu siger det, så må jeg vel tro på det :)

Kan det mon køre tilfredsstillende i en opløsning på 1024x768 på en
AMD XP 1700+, GeForce 2 Ti 64MB, 512MB ram, Windows XP?

Fra : Niels Andersen

Dato : 06-08-02 08:21

Lars Stokholm wrote in <pkotku4kdjjiqiuctft5d1fpherla4o7kv@4ax.com>:
> [America's Army]
> Kan det mon køre tilfredsstillende i en opløsning på 1024x768 på en
> AMD XP 1700+, GeForce 2 Ti 64MB, 512MB ram, Windows XP?

Så vidt jeg ved, så kører det på Unreal-enginen. Dvs. det skulle performe
ca. ligesom alle de andre Unreal-spil.

Jeg ved godt at fx. banerne betyder meget for performance, men det skulle
gerne være ca. det samme alligevel.

--
Mvh.
Niels Andersen

Snydekoder, tips, tricks og walkthroughs: http://snyd.dk

Fra : Tinky Winky

Dato : 06-08-02 18:15

> Kan det mon køre tilfredsstillende i en opløsning på 1024x768 på en
> AMD XP 1700+, GeForce 2 Ti 64MB, 512MB ram, Windows XP?

Det vil jeg tro. Det kører OK i den opløsning, med et langsommere grafikkort
og ellers lign. system.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 06-08-02 09:23

"AJC" skrev
> Prøv det Lars, det er for sejt!

Man sidder lidt med sådan en slags
Eschelon-fornemmelse når man spiller, gør man ikke?
Jeg tror ikke en hujende fis på at formålet med dette spil er at hverve
nye rekrutter. Men gad vide hvad formålet så er?
Har du også en bunke grafikfejl?

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Mogens

Dato : 04-08-02 23:43

On Sun, 4 Aug 2002 22:29:05 +0200, "Flemming M. Hansen"
<sokker@hansen.mail.dk> wrote:

>http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=225792

Uha da, Pokitiken er vist noget langsom.
Det er da en måneds tid siden det spil udkom og der
blev snakket meget om der her i gruppen dengang.

mvh Mogens

Fra : Tinky Winky

Dato : 06-08-02 18:22

Bare så I ikke spilder tid med at downloade noget ubrugeligt, så se min post
i "Americas Army hvor stor er filen" tråden.