Den lille knægt - Oscar
Fra : Betina & Brian

Dato : 04-08-02 21:39

Hej alle,

Så har Oscar 2 ugers jubilæum. Det går rigtig godt faktisk. Han har dog
haft dårlig mave fordi han spiser de "voksnes" mad, men med masser af
A38 og fjernelse af maden så går det godt igen med mavsen. De skal dog
ha noget at spise, så han når han slipper af sted med det, så står han
med hele hovedet (og poterne) nede i skålen og ligner en der er blevet
fanget med hånden i kagedåsen, når vi kommer ud i køkkenet.

Han er en glad lille gut og det går strygende med storebror Tarzan. De
leger meget af tiden og den lille han er bare fræk. Han tirrer Tarzan
til det yderste, og selvom Tarzan ligner en der tænker "ihhh nu igen,
jeg gider ikke mere - fis af med dig".. Sååå kan han nu ikke lade være
med at lege alligevel - og den vilde jagt går igennem hele lejligheden
igen og igen. Selvom Oscar er aktiv så er han også kælen - men lige nu
så skal der leges det bedste man ved, og ellers går tiden med at sove så
man kan blive frisk til en ny omgang spas. Han har tilmed lært Tarzan at
man kan lege med haler (troede ellers Tarzan var vokset fra det) og
Elvis ´s store buskede hale må stå for tur. Sikke noget

Altanen er allerede et hit og der hygger han sig med at drille de andre
og lege/jagte nogle små myrer. Ellers er halen et hit, den bliver ofte
jagtet - til stor morskab for os andre.

Han skal ned at vaccineres i næste uge sammen med de andre bøller, og
dyrlægen glæder sig bestemt til at se den lille gut. Ja, vi har bestemt
ikke fortrudt

Hilsen
Betina & Brian

Fra : marianne hellemose

Dato : 05-08-02 07:37

Hej Betina & Brian
Det er bare dejligt når alt går så godt.
Jeg kan godt forestille mig at Elvis' hale er et hit, uhm
det er tre dejlige knægte I har, og det er skønt så godt
de to "gamle" har taget i mod Oskar, giv dem alle tre
en nussetur fra mig

mange hilsner
Marianne

Hellemose Somali