billede i ny boks, med knap til næste bill~
Fra : Kenneth Høgh

Dato : 04-08-02 21:04

Nu sidder jeg og skal til at lave en billedesektion, på min side,
så ville jeg lige høre om nogen ved hvor man kan læse om at lave
det sådan at hvis man klikker på et billede kommer det op i en ny
boks ikke et html vindue, hvor der er et link som skifter til
næste billede, men stadig i den samme boks man har åbnet, nogen
der ved noget om det eller kunne henvise til en god side om dette
emne.

på forhånd tak

Kenneth

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-08-02 21:20

Sun, 4 Aug 2002 20:04:28 +0000 (UTC), skrev Kenneth Høgh
<kennethh@sol.dk>:

> [...]
>det sådan at hvis man klikker på et billede kommer det op i en ny
>boks ikke et html vindue, hvor der er et link som skifter til

Måske
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/grafik/slideshow3.htm>
(højreklik => vis kilde).

Ellers kan du sikkert finde noget brugbart på
http://www.dynamicdrive.com under images/slideshow.

Fra : Kenneth Høgh

Dato : 04-08-02 22:06

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Sun, 4 Aug 2002 20:04:28 +0000 (UTC), skrev Kenneth Høgh
> <kennethh@sol.dk>:
> Ellers kan du sikkert finde noget brugbart på
> http://www.dynamicdrive.com under images/slideshow.

det er nu mere lidt ligesom det her
http://games.jubii.dk/nyheder/show.sc?id=97168 tryk på billedelinket med
skriften Medal of Honor udvidelse.

men tak for linket aligevel der står mange intresante ting, men jeg skal nu
ikke lade mig, overbegejstre ellers går det galt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-08-02 23:41

Sun, 4 Aug 2002 21:06:06 +0000 (UTC), skrev Kenneth Høgh
<kennethh@sol.dk>:

>det er nu mere lidt ligesom det her
>http://games.jubii.dk/nyheder/show.sc?id=97168 tryk på billedelinket med
>skriften Medal of Honor udvidelse.

Det er jo bare et popupvindue, der åbner i et nyt vindue, hvor
der så er forskellige htmlsider med billeder på.

Det ser bare lidt mere kompliceret ud, når man ser på kildekoden,
fordi der er noget henvisning til databaser, hvor billederne er.

Fra : Kenneth Høgh

Dato : 05-08-02 09:11

> [...]
>
> Det ser bare lidt mere kompliceret ud, når man ser på kildekoden,
> fordi der er noget henvisning til databaser, hvor billederne er.

kunne du ikke komme med et eksemple eller en henvisning til hvr jeg kan se
det henne. Så ville det være en stor hjælp, men tak for dine svar

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-08-02 10:09

Mon, 5 Aug 2002 08:11:00 +0000 (UTC), skrev Kenneth Høgh
<kennethh@sol.dk>:

>kunne du ikke komme med et eksemple eller en henvisning til hvr jeg kan se
>det henne. Så ville det være en stor hjælp, men tak for dine svar

Jeg laver et simpelt eksempel i løbet af dagen/aftenen.

Fra : Kenneth Høgh

Dato : 05-08-02 11:03

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Mon, 5 Aug 2002 08:11:00 +0000 (UTC), skrev Kenneth Høgh
> <kennethh@sol.dk>:
>

> Jeg laver et simpelt eksempel i løbet af dagen/aftenen.

tak for det, ser frem til det, endnu engang tak.

Venlig hilsen Kenneth

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-08-02 22:57

Mon, 5 Aug 2002 10:03:15 +0000 (UTC), skrev Kenneth Høgh
<kennethh@sol.dk>:

>tak for det, ser frem til det, endnu engang tak.

Kommer, men der kom så meget i vejen i aften, du må desværre være
lidt tålmodig.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-08-02 15:42

<kennethh@sol.dk>:

>tak for det, ser frem til det

Endelig fik jeg lavet noget.
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/ch/>

Det er forhåbentlig, sådan du mener.
Brug højreklik => vis kilde.

Fra : Kenneth Høgh

Dato : 06-08-02 16:04

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Det er forhåbentlig, sådan du mener.
> Brug højreklik => vis kilde.

præsis tusind tak, og hey vi har jo alle et liv ved siden af der skal
passes.
så vendtetiden gjorde ik noget.

Venlig hilsen Kenneth