Skærme
Fijala 3554
skærm på tilbud i bilka......
Fra : Søren

Dato : 04-08-02 21:05

Hej Ng

bilka har i denne uge et tilbud på en 17"monitor af mærket: continental
edison 17" Skærm, er det noget godt eller er det noget man skal holde sig
langt fra

mvh

Søren Brix

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-08-02 23:29

"Søren" <jha74@mail1.stofanet.dk> skrev:
> bilka har i denne uge et tilbud på en 17"monitor af mærket:
> continental edison 17" Skærm, er det noget godt eller er
> det noget man skal holde sig langt fra.

Min personlige mening:
Man får hvad man betaler for, det er ikke en god skærm,
men til en spillemaskine til ungerne er den fin.
Skal den bruges til andet end spil, står billedet ikke skarpt
nok, her skal andre billedrør til, bedre dot pitch og højere
frekvenser.
Dette er en skærm i samme prisleje, som jeg hellere ville
bruge de penge på: <http://shor.ter.dk/459944682>

Vil man spendere et par hundre mere, ville jeg købe en
af disse:
<http://shor.ter.dk/955324288>
<http://shor.ter.dk/18968902>

Mvh.
Mikael

Fra : Mythos

Dato : 04-08-02 23:02

"Søren" <jha74@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> bilka har i denne uge et tilbud på en 17"monitor af mærket: continental
> edison 17" Skærm, er det noget godt eller er det noget man skal holde sig

Du kan måske finde noget her http://www17.tomshardware.com/display/

Kim Larsen