til alle med en hjemmeside
Fra : Broxgaard

Dato : 04-08-02 20:45

jeg ved ikke hvor mange af jer der ved at jeg udover at ejer siden
www.anti-bums.dk også ved at jeg ejer siden www.zub.dk ....

Det her er nok lidt reklamer for min side men der er et formål med det..

Til jer der har en hjemmeside:

I kan tilmendt jer´s siden den link database jeg er i gang med at laver...
formålet med den link database er at den skal bruge i en søgemaskine jeg er
igang med at laver...

du/I kan tilmeldt jer´s siden på www.zub.dk/tilmeld.php hvis i har lyst....

--
Med Venlig Hilsen
Daniel

Fra : Brizz

Dato : 05-08-02 11:41

> [...]
> formålet med den link database er at den skal bruge i en søgemaskine jeg

Denne NG er ikke til reklame. Brug dk.opslag.internet til den slags

Brian

www.gronaerten.dk
nu også med Timon

Fra : Broxgaard

Dato : 05-08-02 15:09

> Denne NG er ikke til reklame. Brug dk.opslag.internet til den slags

har du overhovedet læs hvad jeg skrev?

Fra : Brizz

Dato : 05-08-02 15:10

> har du overhovedet læs hvad jeg skrev?

Ja og har svært ved at se det er andet end reklame

Brian

Fra : Broxgaard

Dato : 05-08-02 15:25

> Ja og har svært ved at se det er andet end reklame

Det kan godt være at du ser det sådan men det gør jeg ikke!!!

Fra : Brizz

Dato : 05-08-02 15:37

> Det kan godt være at du ser det sådan men det gør jeg ikke

Tja

>Det her er nok lidt reklamer for min side men der er et formål med det..

Så er det da også reklame?
Jeg kan slet ikke se hvordan det IKKE skulle være reklame det du skriver?

Brian

Fra : Jette

Dato : 06-08-02 19:23

"Broxgaard" skrev:
> jeg ved ikke hvor mange af jer der ved at jeg udover at ejer siden
> www.anti-bums.dk også ved at jeg ejer siden www.zub.dk ....
[klip]

>Denne NG er ikke til reklame. Brug dk.opslag.internet til den slags
>Brian

Hej Daniel

Det er almindelig kendt at man bruger dk.opslag.internet til indlæg af
din karakter. I denne gruppe er vi dog meget tolerante, og tillader at
folk f.eks. fortæller når de har lavet noget nyt på deres hjemmesider.
Jeg er dog af den opfattelse at tolerancen kun går dertil hvor siden
handler om katte... dette er jo en kattegruppe. Da din hjemmeside
www.zub.dk ikke handler om katte overhovedet, vil jeg derfor give Brian
fuldstændig ret.

Når man skriver til dk.fritid.dyr.kat, skal det handle om katte... Måske
burde du sætte dig lidt ind i nyhedsgruppe-kulturen på www.usenet.dk

Mvh. Jette

Fra : Broxgaard

Dato : 06-08-02 20:42

>Måske burde du sætte dig lidt ind i nyhedsgruppe-kulturen på www.usenet.dk

Jeg giver ikke det pis engang til....
og jeg gjort det for at nogle af dem der har en hjemmeside kunne tilmeldt
deres link!!
jeg er kun med i de nyhedgrupper jeg er instresse i og ikke andet

//Daniel

Fra : Broxgaard

Dato : 06-08-02 20:49

Men nu skal i får det som i vil have det.....

det er ikke sikker at jeg er sådan næste gang..

Fra : Majer

Dato : 07-08-02 04:48

"Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Men nu skal i får det som i vil have det.....

> det er ikke sikker at jeg er sådan næste gang..

Hej Daniel!

Det er ærgeligt at du tager det så personligt. Jeg er overbevist om, at det
Brizz og Jette skriver ikke handler om dig persnligt, men at det handler om,
at der er postet i den forkerte nyhedsgruppe!

Ha en god dag!

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Broxgaard

Dato : 07-08-02 19:06

Jeg kan ikke se at det var poster i den forkerte gruppe da jeg ville giver
alle her inde en change!!

Fra : Brizz

Dato : 08-08-02 20:32

--
> Jeg kan ikke se at det var poster i den forkerte gruppe da jeg ville giver
> alle her inde en change!!

en chanse for hvad? hvis man ønskede at blive sådanne går man på dk.opslag
Så glem det.
læs om usenet....

Brian

Fra : Jette

Dato : 09-08-02 18:07

"Brizz" skrev:
> en chanse for hvad? hvis man ønskede at blive sådanne går man på
dk.opslag
> Så glem det.
> læs om usenet....

Daniel har erkendt at han tog fejl og postede en undskyldning til dig og
mig i går... se her:

Bare hvis du ikke har set den....

Mvh. Jette

Fra : Brizz

Dato : 10-08-02 16:12

> Bare hvis du ikke har set den....

Den er aldrig kommet frem til mig...så har ikke set den.

Brian

www.gronaerten.dk