MS Windows
briani 27239
nedluknings problemer i win98
Fra : Anders

Dato : 04-08-02 20:52

Nogen der ved nået om Norton Antivirus 2002 og efterfølgende
nedlukningsproblemer med win98. Maskinen en compaq med 350 mhz 128mbram
genstarter konsekvent i stedet for at lukke. Jeg har prøvet en komplet
format c: med ny win98 inst. ingen problemer før end nav 2002 bliver
installeret igen så har jeg problemet igen.

Fra : SYSADM

Dato : 07-08-02 16:50

Har du prøvet windows update? Har Petr Norton en updateside?

/Carsten.