Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
en sviptur til kbh
Fra : Jacob Olsen

Dato : 04-08-02 18:58

Var lige en tur i KBH, og vejret var bare perfekt til lidt billeder, så jeg
kunne øve mig med mit Ixus V2. Billederne ligger her
http://www.upsidedown.dk/kbh/index.htm I må gerne skrive kommentarer
tilbage, mht fx billedkvalitet/skarphed/farver og så videre...

Fra : max

Dato : 04-08-02 23:01

> [...]
> http://www.upsidedown.dk/kbh/index.htm I må gerne skrive kommentarer
> tilbage, mht fx billedkvalitet/skarphed/farver og så videre...

Ja det er der jo ikke så meget at sige til, kameraet virker - så skal du bare
finde ud af hvad du vil bruge det til..
Jeg får en oplevelse at at du står der med et kamera i hånden og tænker..
Flot bygning...knips... dejlig vejr... knips... skib... knips... osv osv...
Dine billeder er som et happymeal hos mcdonald masser af ingenting..
Men jeg tror der er mere i dig, så vis hvad du har på hjertet og hvad
du kan når du tar dig sammen.. max

Fra : Jacob Olsen

Dato : 05-08-02 06:41

Jeps.... Grunden til bygningerne er at jeg er meget interesseret i
bygningsarkitektur, så derfor masser af dem. ...

Fra : max

Dato : 05-08-02 11:11

"Jacob Olsen" <jeo@removemepost6.tele.dk> wrote in message
> Jeps.... Grunden til bygningerne er at jeg er meget interesseret i
> bygningsarkitektur, så derfor masser af dem. ...

You missed the point my friend.. max

Fra : Jacob

Dato : 05-08-02 11:33

hvad mener du ??

Fra : max

Dato : 05-08-02 21:10

"Jacob" <jeo@removemepost6.tele.dk> wrote in message
> hvad mener du ??

Lidt mer omtanke, tålmodighed, kritisk sans.. Hva vil du ha'..
Du ved selv hvad dine billeder mangler, der er ingen genveje
så du må på den igen.. Nye vinkler spændende lys, hva ved jeg..
Måske ville du forstå det bedre hvis du prøvede at stå med
et storformat kamera.. Det er noget med at sige til sig selv, DET
er billedet jeg vil ha'...!.. men ok knips... knips knips.... osv..
mvh max

Fra : Jacob Olsen

Dato : 05-08-02 21:17

Det er da mere spændende end en skide blomst. hehe....

Synes nu ellers de er ganske gode, måske fordi jeg elsker bygninger til
mit studie......

Fra : max

Dato : 05-08-02 21:34

> Det er da mere spændende end en skide blomst. hehe....
>
> Synes nu ellers de er ganske gode, måske fordi jeg elsker bygninger til
> mit studie......

Til det første må jeg gi' dig ret.. På den anden side et godt billed er et godt
billed, jag ka' huske en del grøntsager fra min ungdom.. alt kan fotograferes
men for at det skal være interessandt for os andre skal der altså være SJÆL..
eller hva man nu skal kalde det.. Dine billeder er glimrende, men iiiihhh de ka'
blive så meget bedre... Studie...?
mvh max