Der er to Breth Hansen - dyrlæger
Fra : Katrine Nederby

Dato : 04-08-02 19:06

Hej alle.

Jeg ved ikke om dette er blevet nævnt tidligere, men......

Min far købte i foråret en voksen kat og med den fulgte alle dens papirer på
tidligere dyrlægebehandlinger. Og det viser sig, at katten tidligere har
været i béhandling hos en dyrlæge ved navn Hans Breth Hansen.

Iflg. min fars egen dyrlæge (på Bygholm Dyrehospital) er Hans og Jens Breth
Hansen brødre og altså begge dyrlæger, men Hans forveksles pga. det fælles
efternavn med sin bror og er naturligvis ked af dette. Jeg aner intet om
Hans Breth Hansen, men mener det er vigtigt, at vi ikke skader ham med vores
kampagne. Jeg kan se, at Jette på hjemmesiden har brugt Jens Breth Hansens
fulde navn, og det bør vi nok alle gøre fremover for at undgå forvekslinger.

Hans Breth Hansen har Østjydsk Dyrehospital, Laurbjerg, 8870 Langå (ml.
Randers og Silkeborg). -Annonce kan findes i Fagbog Jylland.

Mange hilsner
Katrine

Fra : marianne hellemose

Dato : 04-08-02 19:20

Hej Katrine
Det er godt at du er "vågen" for selvfølgelig skal hans
bror ikke lide under at JBH er et fjols 1000 tak

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 04-08-02 19:37

Hej Marianne.

Jeg fik vist "krydset" dit svar med en e-mail, men så har du da set min post
*g*

Mange hilsner
Katrine

Fra : marianne hellemose

Dato : 04-08-02 20:01

Ja men en god ting kan ikke siges for ofte *GG*

Fra : Ann K

Dato : 04-08-02 20:05

Hejsa.
Har lagt Mariannes indlæg " Breth - videresend venligst" ind på
Hunde-ng.... Og kort tilføjet Katrines melding ang den anden Breth, så
man ikke kommer til at forveksle de to....

Mvh Ann

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 05-08-02 09:58

Da jeg "kendte" Jens Breth, nævnte han Hans Breth fra Østjysk dyrehospital.
Og Iflg. Jens Breth, så skulle de være fætre.

Vh Pernille
PS Hans var iøvrigt een af pionererne indenfor smertebehandling af hunde med
guld ved hofteledsdysplasi. Og kunstige hofter/ledhoveder ved samme lidelse.