Over adskellige grænser. Poul Dissing
Fra : Carl Ansgar Andersen

Dato : 16-02-01 21:01

Hvem kan hjælpe mig med at finde frem til sangen
'Bjørnen vågner'
Bjørnen er den russiske bjøn der ryster pelsen efter mange lange
vintre, men glæder sig over 'glasnost'
Jeg ved at den findes på en CD, men den er udsolgt fra forlaget.
Jeg har prøvet at ringe til Dissing himself, men han har den heller
ikke.

Carl Ansgar

Fra : Bangsbo

Dato : 16-02-01 22:53

Hej Carl Ansgar ....

Prøv på nærmeste STORE bibliotek de har været til
stor hjælp for Mig og andre ....

Med venlig hilsen
Bangsbo

Fra : Bangsbo

Dato : 17-02-01 00:13

Hej igen Carl Ansgar ....

Jeg har været via Jubii.dk på Århus Hovedbibliotek
og "Over adskillige grænser" med Poul Dissing kan
lånes på CD - LP & Bånd ...

Så endnu engang - gå på dit Lokale Bibliotek jeg er
meget sikker på at de kan hjælpe dig ....

Benyt i øvrigt Internet til at søge på diverse Biblioteker
det er et dårligt Bibliotek som ikke er på Internet ..

Held og Lykke og god weekend ...

Med venlig hilsen
Bangsbo

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 17-02-01 12:19

Derudover har "Thomas Kjellerup" indspillet nummeret i en ganske god version
også...

--
Henrik Fuglesang - lax@mail.dk