konstant fejlmeddelelse når jeg går ind på~
Fra : ottesen

Dato : 04-08-02 17:52

Hej!
Jeg har lige fået WindowsXP men når jeg surfer rundt i IE så får jeg næsten
hele tiden fejlmeddelelsen: "Der opstod en fejl under kørslen, vil du søge
efter fejlen?" efterfulgt af forsk. henvsinger til linienumre. HVad er der
galt og hvordan løser jeg problemet?

/ottesen

Fra : Jonni

Dato : 04-08-02 18:15

ottesen <ottesen@sol.dk> wrote:
> [...]
> vil du søge efter fejlen?" efterfulgt af forsk. henvsinger til
> linienumre. HVad er der galt og hvordan løser jeg problemet?

Uden at være ekspert på området, i IE
Indstillinger-InternetInd.-Avanceret, kan du hakke af under deaktiver
Scriptfejlfinding.
Det program der popper up er Machine Debug Manager, som jeg ikke kender
særligt godt, det kan hjælpe med at finde fejlen på websiden.
Men hvis det ikke lige er din egen side, kan du alligevel ikke rette
fejlen. Jeg ved ikke om programmet kan åbnes manuelt, men du kan
forhindre det i, at køre i baggrunden og bruge ressourcer, og poppe up
på irriterende tidspunkter. I Start-menuen vælg Kør tast "msconfig" og
enter. Under startfanen fjerner du hakket ud fra Machine Debug Manager,
så skulle den ikke starte op efter genstart.
Jonni

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-08-02 18:15

In news:dk.edb.internet.software.browser ottesen wrote:

> [...]
>efter fejlen?" efterfulgt af forsk. henvsinger til linienumre. HVad er der

Internet Options -> Browsing -> Disable script debugging

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.