Hjælp til Anime
Fra : Jesper Winding

Dato : 04-08-02 17:38

Har set at Macross er kommet i en lækker triple-box og ville lige høre om
der var et par anime fans der kunne fortælle to linier for eller imod
købet....

http://dvdworld.co.uk/product_body.asp?pf%5Fid=67762

--
-=JESPER=-
www.jespersunivers.dk/pulterkammer/

Fra : John

Dato : 05-08-02 07:38

Macross Plus er godt køb hvis du er vil med Macross/Robotech universet - Den
er nok det bedste efter Macross Saga, Macross og Marcoss 2. Resten er vel
også okie, på en måde....whatever

Fra : Jesper Winding

Dato : 04-08-02 22:53

Så vidt jeg kan forstå er dette den complette udgave - macross 1-4 plus the
movie?