MS Windows
briani 27239
Problemer med komogvind.dk!
Fra : Svend Emil

Dato : 04-08-02 17:10

Jeg er nogen gange inde og spille lidt på komogvind.dk, meeen.... der er
noget galt !!
Når jeg spiller, så sidder IE og "hyggespiser" af min ram ligeså stille, og
den ender altså med at bruge ca. 80 ud af mine 261 MB ram !!
Når det så kører rigtig langsomt, og musen "slæber" hen af skærmen, kan jeg
bare lukke browseren ned, og så fungerer det hele dejligt igen:)
Hvad er (kan der være) galt ??? (jeg søger ikke det svar at jeg skal lade
være med at spille på nettet
--
--- Svend Emil (o: ---
P.S. Screen shots kan uploades til dk.binaer, hvis det ønskes.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-08-02 21:29

Bruger de Java Applets?
I så fald er det sikkert der problemet ligger.

Fra : Svend Emil

Dato : 05-08-02 07:18

> Bruger de Java Applets?
> I så fald er det sikkert der problemet ligger.

Ja, det gør jeg, men jeg tror godt at jeg vil have et link til en JVM som
folk ved VRIKER!
Er dette muligt??
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-08-02 09:59

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev:
> jeg vil have et link til en JVM som folk ved VRIKER!
> Er dette muligt?

Java Virtual Machine:

/Mikael

Fra : Svend Emil

Dato : 05-08-02 13:04

> Java Virtual Machine:

Har du også et link til download på nettet???

Fra : Gevaldi

Dato : 05-08-02 13:15

Svend Emil skrev:

> Har du også et link til download på nettet???

Hvad er der i vejen med at gemme den vedhæftede
fil fra det link som "MNA" sendte.
Du skal bare gemme den rar fil på disken og udpakke
den og så er du kørende.....Hvor svært ka' det være.

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Fra : Svend Emil

Dato : 05-08-02 13:28

> Hvad er der i vejen med at gemme den vedhæftede
> fil fra det link som "MNA" sendte.
> Du skal bare gemme den rar fil på disken og udpakke
> den og så er du kørende.....Hvor svært ka' det være.

Kan ikke åbne .rar filen !!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Gevaldi

Dato : 05-08-02 14:23

Svend Emil skrev:

> Kan ikke åbne .rar filen !!

Nåe derfor, det kunne du jo bare have sagt:)

Nu ville jeg så have udpakket den for dig, men
der er en CRC fejl i rar filen, så du havde ikke
fået glæde af den alligevel.

Prøv at søge på www.google.com

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-08-02 17:44

http://java.sun.com/getjava/

On Mon, 5 Aug 2002 08:17:39 +0200, "Svend Emil"