Bilspil? Hvilke er kommet/kommer?
Fra : Andrew

Dato : 04-08-02 15:44

Hej

Hvilke nye bilspil er på gaden i øjeblikket, og hvilke kan man se frem til
indenfor den nærmeste fremtid?

Jeg er lidt bagud af dansen i øjeblikket; er der kommet et nyt spil i Need
For Speed-serien?
Andre af samme genre?

Mvh Anders

Fra : Karsten Borchers

Dato : 04-08-02 16:09

- F12002 og Grand Prix 4 er på gaden nu.

- Need for Speed Hot Pursuit 2 - Skulle komme 24 oktober.
- TOCA Race Driver - Udgives vist omkring september.
- Total Immersion Racing - Udgives engang i efteråret vist.

Sådan lige på stående fod.

/ Karsten Borchers
www.simracing.dk
www.racesimcentral.com

Fra : Andrew

Dato : 04-08-02 16:20

OK. takker

ses på Salzburgring

Fra : Karsten Borchers

Dato : 04-08-02 19:01

LOL - Hov, det var jo dig :D
Ja ses på Salz :up:

/ Borchers

Fra : Peter C.

Dato : 05-08-02 07:58

> ses på Salzburgring

DET kan du tro vi gør...har du løst dit motorproblem ?

MVH Peter C.

Proud driver for Pumplin Racing, DGPLS 4 div.

Fra : Andrew

Dato : 05-08-02 19:38

> DET kan du tro vi gør...har du løst dit motorproblem ?

Ikke helt.

Min Lotus bliver ved med at eksplodere i 1000 stykker. Jeg eksperimenterer i
øjeblikket med at lette speedertrykket under gearskift, men det er en svær
disciplin! Jeg overvejer automatgear...

Lotussen er meget svær. Nogle gange kør den skide godt og andre gange er det
som om at den kører på is og uden bremseklodser.

Jeg må gå i træningslejr til på torsdag.

ses

Mvh Anders

Fra : Karsten Borchers

Dato : 05-08-02 21:25

Noooo.. Ikke autoshift. Koster alt for meget tid, og den kan finde på at
skifte gear som du er på vej ind i et sving. Ikke en rar cocktail. Træn du
heller at løfte speederen når der skiftes ;)

/ Borchers

Fra : Andrew

Dato : 05-08-02 22:12

> Noooo.. Ikke autoshift. Koster alt for meget tid, og den kan finde på at
> skifte gear som du er på vej ind i et sving. Ikke en rar cocktail. Træn du
> heller at løfte speederen når der skiftes ;)

Det var blot i min desperation over at have sprængt motoren 5 gange indenfor
1 minut at jeg overvejede det. Jeg er kommet fra det igen. Jeg kan bare ikke
lide de 2 "hump" som kommer umiddelbart før start/mål-langsiden. Er det
meningen eller er det en fejl i banen?

Mvh Anders

Fra : Peter C

Dato : 05-08-02 22:16

> [...]
ikke
> lide de 2 "hump" som kommer umiddelbart før start/mål-langsiden. Er det

De skal vist være der.

Jeg syns det første er det værste, men jeg har fundet ud af at hvis jeg
skifter gear, lige "i" bumpet, så kommer bilen ikke ud af balance.

MVH Peter C.

Fra : Peter C

Dato : 05-08-02 22:17

Btw. Sorry jeg fik sendt et indlæg til dig privat.

¨MVH Peter C.

Fra : Karsten Borchers

Dato : 06-08-02 05:07

> [...]
ikke
> lide de 2 "hump" som kommer umiddelbart før start/mål-langsiden. Er det

De skal værer der ;)
"Bare" hold på gassen igennem den kurve. Hold dig længst muligt inde i
venstre side af svinget indtil du er over ca midtvejs, hvorpå du drifter ud
af så du faktisk linier op med curben der løber langs pit indgangen. Mellem
de 2 bump kan du give den anelse mere gas. Hold gassen igen indtil du er
over andet bump, og så kan du ellers give den en på go'dagen derned af ;)

/ Borchers

P.s. Hvis du poster i vores forum, får du langt flere og meget hurtigere
svar. Og med lidt held vedhænger vi replay af vores hurtigste omgange ;)

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 05-08-02 21:36

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> øjeblikket med at lette speedertrykket under gearskift, men det er en svær

Der er sgu da ikke noget at sige til at du springer motoren, hvis du ikke
letter på gassen når du skifter gear. Man skifter jo heller ikke gear med
speederen i bund når man kører i en almindelig bil. Det er slet ikke så
svært at vende sig til, og du behøver ikke at løfte helt, bare lette på
foden.

Joakim