MS Windows
briani 27239
Min ingående post kommer ind i "Slettet po~
Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 04-08-02 14:31

Hej med jer alle !
Håber at i kan hjælpe mig, jeg kører med Outlook Express 6 og har
åbenbart siddet og fumlet , så nu kommer alt min indgående post in i
"Slettet post" mappen istedet for i "Indbakken" hvordan rettes det ?

Med venlig hilsen
Allan S. Kristiansen

Fra : Gevaldi

Dato : 04-08-02 14:45

Allan S. Kristiansen skrev:
> [...]
> åbenbart siddet og fumlet , så nu kommer alt min indgående post in i
> "Slettet post" mappen istedet for i "Indbakken" hvordan rettes det ?

OE spørgsmål besvares bedst i gruppen hvor
experterne i det mail program i sidder:

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Fra : Søren

Dato : 04-08-02 17:57

"Gevaldi" <georg_valdi369@hotmail.com> wrote in message

> OE spørgsmål besvares bedst i gruppen hvor
> experterne i det mail program i sidder:

Øhhm, hvad mener du helt nøjagtig med at eKSperterne sidder i en bestemt
gruppe ?
Jeg sidder feks og kigger på forskellige NG'er. Men de eKSperter du taler
om, er det nogle specielle der kun sidder i lige netop den gruppe ?
Så vil jeg også gerne vide om spørgeren nu bliver meldt til sin
internetudbyder for at have spurgt i en gruppe som ikke var bestemt for lige
precist det spørgsmål ?
Og om du tror andre end dig bliver meget sure over at spørgeren ikke spurgte
i eKSpert gruppen ?

Søren.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-08-02 20:01

Sun, 4 Aug 2002 18:57:04 +0200, skrev "Søren" <pc@tdcspace.dk>:

>Øhhm, hvad mener du helt nøjagtig med at eKSperterne sidder i en bestemt
>gruppe ?

Fordi dem med speciel interesse for en ting formentlig følger med
i de specielle grupper.

Der er jo en grund til, at der oprettet så mange undergrupper og
det gør det også nemmere at finde svar, når de er postet i de
korrekte grupper.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.

Fra : Gevaldi

Dato : 04-08-02 21:11

Knud Gert Ellentoft skrev:
> Sun, 4 Aug 2002 18:57:04 +0200, skrev "Søren" <pc@tdcspace.dk>:

Havde du ikke svaret, så havde jeg ikke set Sørens
spg. Killfilter pga. dårlig opførsel:(

Undskyld jeg ikke fulgte Futten:)

Fra : Søren

Dato : 04-08-02 18:01

"Allan S. Kristiansen" <Allan@ASK-Service.dk> wrote in message
> [...]
> åbenbart siddet og fumlet , så nu kommer alt min indgående post in i
> "Slettet post" mappen istedet for i "Indbakken" hvordan rettes det ?

Måske kan det hælpe hvis du fortæller lidt om med hvad og hvordan du har
fumlet ?
Har du opsat message rules (meddelelses regler) ?

Søren.

Fra : Allan S. Kristiansen

Dato : 04-08-02 22:07

Hej og tak for svarende !
Ææh hvis jeg har pillet ved "Message Rules" så er jeg ikke klar over det .
Jeg mener kun jeg
har sat ny mail konto op og ellers ikke andet.

Mvh
Allan S. Kristiansen