fordrag om slægts forskning i københavn?
Fra : Jacob Nordahl

Dato : 04-08-02 13:18

hej

er der nogen der kender noget til nogen der giver fordrag, (general
indtroduktion til slægts forskning).
i københavn?

vi er omkring 10 personer (9 stk. med intet kendskab).

hilsen
Jacob Nordahl
jacob@nordmark.dk

Fra : Margit & Peter Winth~

Dato : 04-08-02 15:58

Prøv Slægtsforskningsforeningen der hvor du bor - kommunen kan oplyse om
adressen.
Ellers AOF, FOF, FO og hvad de nu hedder

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 04-08-02 20:47

Prøv

http://www.dannebrog.subnet.dk/hold.htm

Tom Stryhn Sr.
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/

Fra : Steen Thomsen

Dato : 04-09-02 16:32

Lån på bibl:
Personalhistoriske Studier

som er Personalhistorisk tidsskrift's 100-års bog. Her finder i artiklen:

Eigill Skall
Slægtsforskeren og Københavns Stadsarkiv

I kan også læse min artikel om navneregistre på min hjemmeside

http://www.danbbs.dk/~stst/kbh-reg.htm

De bedste hilsner
Steen Thomsen

steenthomsen@danbbs
www.danbbs.dk/~stst/

Fra : JØRGEN FASMER

Dato : 12-09-02 19:03

Sokkelundherreds genealogiske forening

har bl.a. disse 2 arrangementer i efteråret:

Onsdag den 18. september kl. 19.00 – ca. 21.30

Georg Simon vil over emnet "Slægtsforskning og biblioteket" informere og
besvare spørgsmål om, hvorledes bibliotekerne kan hjælpe slægtsforskeren,
som er begynder eller har nogen erfaring.

Mødested:

Gentofte Hovedbibliotek, Øregårdssalen, Ahlmanns Allé 6, Hellerup

Der er fri adgang og ingen begrænsning i deltagerantallet.

GENTAGES

Onsdag den 9. oktober kl. 19.00 – ca. 21.30:

[...]

Hvidovre Hovedbibliotek, Medborgerhuset. Hvidovrevej 280, Hvidovre

Der er fri adgang og ingen begrænsning i deltagerantallet.

Hilsen

Jørgen Fasmer