hjælp til 3310
Fra : Runman

Dato : 04-08-02 13:05

Hej Alle på NG !!
Jeg skal lige høre om der er nogen der kan hjælpe ?
Mit problem er at jeg har en 3310 som er låst op
har opdateret sw 5.57 , den kan ikke ringe op eller modtage opkald
(kan godt modtage/sende sms) med Telmore (teledk)
men den virker med sonofon, debitel ,telia
er der nogen der kender til problemet ?

***RUNMAN***

Fra : 12Unlock.Dk

Dato : 04-08-02 14:35

Det lyder som om IMEI nummeret er spærret på TDC netværket.Har du en
kvittering på den?

Mvh. Lars
12Unlock.Dk
www.12unlocked.subnet.dk

Fra : Runman

Dato : 05-08-02 15:40

Tak for hjælpen til :

> Lars
> 12Unlock.Dk
> www.12unlocked.subnet.dk

Jeg har prøvet med et andet IMEI nr. , så kunne den ringe med TDC
MVH
***RUNMAN***

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-08-02 16:04

En gut der kalder sig "Runman" skrev:

>Jeg har prøvet med et andet IMEI nr. , så kunne den ringe med TDC

Så er det fordi det oprindelige IMEI-nummer er spærret - højst
sandsynligt fordi telefonen er tyverispærret.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410, 5210 og 6310 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Fischer

Dato : 05-08-02 16:15

> Så er det fordi det oprindelige IMEI-nummer er spærret - højst
> sandsynligt fordi telefonen er tyverispærret.

Eller også er der en anden der har lagt det oprindelige IMEI-nummer ind i en
telefon fordi den ikke kunne bruges. Måske fordi den var tyverispærret ....
eller bare fordi DENS IMEI-nummer var taget af en tredje der havde en
telefon der ikke .....
Aaaaarrrrrgggh!

Runman - jeg håber du har valgt et sikkert IMEI-nummer.

*Fischer

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-08-02 16:26

Fischer skrev:

>Eller også er der en anden der har lagt det oprindelige IMEI-nummer ind i en
>telefon fordi den ikke kunne bruges.

Det tror jeg ikke du skal regne med resulterer i en spærring.

>Måske fordi den var tyverispærret ....
>eller bare fordi DENS IMEI-nummer var taget af en tredje der havde en
>telefon der ikke .....
>Det tror
>Aaaaarrrrrgggh!

Siger det bare ikke endnu mere, at man ikke skal skifte IMEI-nummer?

Fra : Runman

Dato : 06-08-02 17:34

Tak for opmærksomheden
jeg har valg et nummer fra en gammel tlf jeg har liggende der
ikke skal bruges mere !!

***RUNMAN***