Vi har fået radiatorseng :o)
Fra : Katrine Nederby

Dato : 04-08-02 12:02

Hej alle

Igår eftermiddags fik jeg så endelig indkøbt den radiatorseng til misserne.
Prøvede først at hænge den på den lave gulv-radiator i stuen, og den var da
spændende og blev undersøgt af hele flokken. Sofus prøvesad den straks og
jubiii, han ramte ikke gulvet; -Endnu, men måske når den bliver lidt slap i
stoffet *g*.
Men så prøvede jeg at hænge den på radiatoren under loftet i soveværelset
(med et klatremiljø som adgang), og der er den en ubetinget succes
Siden igår eftermiddags har den kun stået tom de ca. 10 min., hvor der blev
serveret dåsemad. Alle misserne har været en tur i den, men konklusionen må
nok være, at den nu er udråbt til at være Freja og Patsys nye yndlingsplads.
De har sovet i den i nat og ligger der stadig Og nu er jeg så nødt til
at købe et par stykker mere, så alle misserne kan få en hængekøje at sove i.
Der kan lige være tre på rad og række *G*

Mange hilsner
Katrine