PDF filer
Fra : Tage Klee

Dato : 04-08-02 10:48

Hej jeg hedder Tage - Jeg har problemer med at lægge en PDF fil ind på en
FrontPage (2000) side. Er der nogen der kan hjælpe?
Hilsen
Tage

Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 04-08-02 12:16

Hej Tage

Nu ved jeg ikke lige hvordan den skal fungere på siden, men det jeg
umiddelbart tænker på er som link. Du skal bare lægge PDF filen ind din
mappe i Front Page, så kan du skrive en tekst der henviser til PDF filen og
så lave det som link til din fil, du kan så vælge hvordan det skal åbne op,
om det skal være i samme vindue/ramme et nyt vindue/ramme. Hvis du vil have
den åbner automatisk som PDF fil, altså som en integrer del af hjemmesiden
så laver du vel et link til siden (i menu) og sørger for at definere at den
skal åbne i samme ramme.

Held og lykke

karen

Fra : Gevaldi

Dato : 04-08-02 13:08

Karen Marie Madsen skrev:

> [...]
> altså som en integrer del af hjemmesiden så laver du vel et link til
> siden (i menu) og sørger for at definere at den skal åbne i samme

Man kan ikke læse en PDF fil i en browser, da en
sådan skal læses i Acrobat Reader.

Der skal bare laves et link til PDF filen og man får
så følgende to muligheder:

1. "Åbn denne fil fra dens nuværende placering"
Så starter Acrobat Reader med at åbne filen.

2. "Gem filen på disken".
Filen gemmes på pc'en og skal åbnes med Acrobat
Reader.

Det er også påkrævet at Acrobat Reader er
installeret på den pc som skal læse PDF filen.

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 04-08-02 15:16

"Gevaldi" <georg_valdi369@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Reader.
>
> Det er også påkrævet at Acrobat Reader er
> installeret på den pc som skal læse PDF filen.

Jo men man kan jo også bare, som jeg har gjort, lave et link til Acrobat
Reader den er jo gratis at hente ned, og så kan alle jo åbne den uden
problemer.

MVH

Karen