Breth !!!! videresend venligst
Fra : marianne hellemose

Dato : 04-08-02 08:00

Mange har hørt om Dyrlæge Jens Breth Hansen,
discount-dyrlægen der efterhånden har en del døde
kæledyr på samvittigheden, han har 6 klinikker i Jylland.

Han har "huseret" i div. avis artikler/læserbreve. Efter min
bedste overbevisning burde Den Danske Dyrlæge -
Forening have stoppet ham for lang tid siden (ja han er
medlem).Jeg håber at kunne gøre flest muligt opmærksom på ham, så folk ved
hvad de går ind til hvis de bringer
deres katte/dyr til en af hans klinikker.

Jeg er efterhånden nået et godt stykke vej, problemet
er at det tager tid, når offentlige instanser er indvolveret,
de har deres "forretningsgange" som skal overholdes.

Pt. er der en journalist fra DR der arbejder på sagen,
Dyrenes Beskyttelse er gået ind i sagen, deres kredsformand i Horsens er i
fuld gang. D. 2/8 bragte
Århus stiftstidende en artikel om dk.fritid.dyr.kat's
kamp får at få ham lukket, de offentliggjorde min mail-adr. så uheldige
klienter kan kontakte mig, og det er
altafgørende at vi får fat i så mange som muligt.

Denne mail vil dukke op jævnligt på forskellige lister,
så jeg håber at alle jer der ikke er interesseret vil tilgive
mig og bare slette den, for jeg/vi stopper ikke før den
mand enten lukker på grund af manglende klienter, eller
bliver lukket af myndighederne.

mange tak og god sommer

Marianne Hellemose
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/