Unlock på Fyn
Fra : Jens Arne Hofstedt

Dato : 04-08-02 06:29

Nogen der kan unlocke Siemens C45 og Ericsson T29s.

Med venlig hilsen.
box6432@get2net.dk

Fra : Bent Eriksen

Dato : 04-08-02 19:45

"Jens Arne Hofstedt" <box6432@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan unlocke Siemens C45 og Ericsson T29s.

Hej

Du har nok større chance for at få svar på dit spørgsmål i
nyhedsgruppen news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
da al handel hører til i markedsgrupperne

Mvh.
Bent Eriksen

Fra : Uhreskov

Dato : 04-08-02 23:13

Hey !!
Bent Eriksen wrote:

> Hej
>
> Du har nok større chance for at få svar på dit spørgsmål i
> nyhedsgruppen news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
> da al handel hører til i markedsgrupperne

Øhhh Bent Eriksen
Har du set nogle af de andre indslag ??
Der er da det rigtige sted han spørger om unlock ??

Mvh.
Uhreskov.

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-02 23:45

Uhreskov wrote:

> Har du set nogle af de andre indslag ??

Der er andre end Hofstedt der ikke kan finde ud af at poste det rigtige
sted.

> Der er da det rigtige sted han spørger om unlock ??

Nej.

dk.teknik.telefoni.mobil.unlock er til spørgsmål/svar om hvordan man
unlocker.

dk.marked.privat.telefoni.mobil.unlock er til efterspørgsel/udbud af den
service det er at unlocke.

Fra : Bent Eriksen

Dato : 05-08-02 00:21

"Uhreskov" <unlock@uhreskov.dk> skrev i en meddelelse

> Øhhh Bent Eriksen
> Har du set nogle af de andre indslag ??
> Der er da det rigtige sted han spørger om unlock ??
>
> Mvh.
> Uhreskov.

Hej

1. Hvilke andre "indslag" mener du?
2. Nej, denne nyhedsgruppe er ikke det rigtige sted!!!
(Der bliver spurgt om hvem der kan unlocke og
unlocking bliver betragtet som handel, og al handel hører
til i markedsgrupperne!)
Denne nyhedsgruppe er til erfaringer og debat om unlock
af mobiltelefoner.

Følgende er klippet fra
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.teknik.telefoni.mobil.unlock
vedr. fundatsen for denne nyhedsgruppe:

Enhver form for køb/salg/bytte annoncering er uønsket, og
henvises til markedsgrupperne. Såvel private som
kommercielle reklamer er uønskede, og henvises til dk.marked.*
Begrundelse:
dk.teknik.telefoni.mobil har efterhånden et stort flow af indlæg om
unlocking af mobiltelefoner, hvilket har taget et omfang der virker
forstyrrende for de øvrige debatter.

Iøvrigt skrev jeg kun det første indlæg for at hjælpe manden, da han ikke
havde fået svar på sit spørgsmål efter næsten 13 timer.

Mvh.
Bent Eriksen

Fra : Uhreskov

Dato : 05-08-02 17:22

Hejsa igen !!

Øhh jeg gi'r hermed en UNDSKYLDNING !!!!!!!!

Jeg må ha' sover lidt i timen :))
Jeg tager det i mig igen

Mvh.
Uhreskov.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-08-02 00:16

Uhreskov skrev:

>Øhhh Bent Eriksen
>Har du set nogle af de andre indslag ??
>Der er da det rigtige sted han spørger om unlock ??

At andre ikke kan finde ud af at bruge de rigtige grupper, gør ikke de
'forkerte' grupper til de rigtige.

Handel hører KUN til i grupperne der starter med dk.marked.*

Se evt. http://www.usenet.dk/grupper.pl for at finde ud af, hvad
'meningen' med de forskellige grupper er.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410, 5210 og 6310 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)