Etniske DFU'ere
Fra : Martin Kristensen

Dato : 04-08-02 03:01

Forleden så jeg at en nyindflytter på modsatte ende af min
kollegiegang på Grønjordskolleiet i København havde en plakat for
DFU hængende på sin dør. Her til aften fik jeg så en snak med ham
ved en gangfest, og det viste sig at være en bøsse på 19 år som
er adoptivbarn fra Indien. Hans bevæggrund for medlemskab af
bevægelsen er selvfølgelig den intolerante holdning og adfærd fra
muslimer vendt mod homoseksuelle han møder i byen.

Dansk Folkeparti er i sandhed blevet partiet for hele Danmark -
uanset hudfarve og seksuel preference.

Mvh. Martin Kristensen

Fra : Tomas O.

Dato : 04-08-02 07:43

Martin Kristensen skrev:

Politiske 'reklamer' er uønskede i DSS

HIlsen
Tomas
FUT dk.admin.netikette

--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.nyzone.dk/

Fra : NoTrabajo

Dato : 04-08-02 08:52

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse news:Xns926058CEFED41IMP@teledanmark.dk...

> Politiske 'reklamer' er uønskede i DSS

Der er overhovedet ikke tale om "politisk reklame", men blot at Martin har gjort en
interessant iagttagelse, som han vil dele med os andre. Tak Martin!

NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-02 08:45

> Politiske 'reklamer' er uønskede i DSS
> HIlsen> Tomas> FUT dk.admin.netikette

dss-regeringen søger at tungeafskære folk som de tror "jager 80% af
minoriteterne væk fra dss".

Her kommer Martin Kristensen og fortæller om EFFEKTIVE TILTAG TIL GAVN FOR
MINORITETERNE - det er i allerhøjeste grad gavnligt og ontopic

Fra : arc@na

Dato : 04-08-02 15:00

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in

> dss-regeringen søger at tungeafskære folk som de tror "jager 80% af
> minoriteterne væk fra dss".

For h**vede, Bo - lad dog være med at x-poste til alle mulige grupper.
Vælg dog de budskaber, som har explicit relevans til dk.politik, og POST
dem i dk.politik, og på samme måde med seksualitet.

Jeg ved godt at du har et sæd-donor-firma, men PRØV at skille sex og
politik ad, please. Eller anfør for himlens skyld i subj., at der er tale
om en Xpost.

Det irriterer f. eks. mig ad h. til, at jeg svarer på et crosspostet
indlæg for først at opdage det bagefter. Så har jeg - uvilligt - været med
til at irritere en masse mennesker.

Hvis nu dit subj. havde været
Xpost: Etniske DFU'ere
havde man haft en bedre chance for at fut'e til en relevant gruppe.

arc@na

Fra : arc@na

Dato : 04-08-02 15:05

"arc@na" <boss@nsa.gov> wrote in

> Det irriterer f. eks. mig ad h. til, at jeg svarer på et crosspostet
> indlæg for først at opdage det bagefter. Så har jeg - uvilligt -
> været med til at irritere en masse mennesker.

- hvilket jeg hermed undskylder. FUT fjernet.

arc@na

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-02 18:12

Skadevolderen er ene og alene Tomas, der søgte at sabotere et 100% ontopic
indlæg.
Det handlede om chikanen mod bøsser og værn mod det. Klart dss relevant,
selvom noget politik blev berørt.
Fat dog at fundatsen er klar - man må ikke poste helt irrelevant, helt
offtopic. Men Martin Kristensens kreativitet var ukritisabel, og nu må¨disse
trolle der ikke kan skrive om andet end OT snart holde op med deres
meningsløse tæppebombning af seriøse debatørers sex-snak.

Afstemningstråden var OT , og havde ingen belæg i fundats
- men os seriøse ontopiccere er overbærende.

Udbyderne har talt deres klare og autoritative sprog :
_klager er til grin_.
Netikette er om GROVE forseelser - ikke om personfnidret heksejagt for
heksejagtens skyld.

Selvfølgelig er bøllerne i HC Ørstedparken et bagatelproblem for
homosexuelle, sammenlignet med hvad Martin Kristensens fine trådstart
kastede lys på

Fra : Chokmah

Dato : 04-08-02 22:27

On 04 Aug 2002 13:59:50 GMT, "arc@na" <boss@nsa.gov> wrote:

>"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in

>For h**vede, Bo - lad dog være med at x-poste

der er PT et xpost helved der ikke er set siden svinsker plagen

>Det irriterer f. eks. mig ad h. til, at jeg svarer på et crosspostet
>indlæg for først at opdage det bagefter. Så har jeg - uvilligt - været med
>til at irritere en masse mennesker.

nu er motivasion forskelige for disse xpost - men som jeg ser det PT
er det mere reglen ind undtagelsen at man søger at *købe en bilig
flame* - og der er ikke ret meget man kan gøre ved det - andte ind at
som tilfældet også er gøre opmærksom på at denne flame form er yderst
aktiv pt og skirbenter med reel debat henisgter bør lige være
opmærksom på det forhold !

som der også er gjort :

>Hvis nu dit subj. havde været
>Xpost: Etniske DFU'ere
>havde man haft en bedre chance for at fut'e til en relevant gruppe.

en go ide synes jeg ved xpost - da det jo rent faktisk godt kan ske at
et emne har debat værdi i flere forskelige grupper og kan nogen gange
godt skabe en debat i mellem grupperne - der ellers ikke har noget med
hianden at gøre - men det er beklageligtvist også lige så oplagt at
misbruge det !

MvH
Bo M Mogensen

xpost :dk.snak.seksualitet,dk.admin.netikette

fut :dk.admin.netikette

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Martin Kristensen

Dato : 04-08-02 13:31

Tomas O. wrote in message ...
>Martin Kristensen skrev:
>
>Politiske 'reklamer' er uønskede i DSS

Det er ikke en politisk reklame. Jeg er ikke selv medlem af DFU,
og stemte ikke engang på DF ved sidste valg.

Jeg synes bare at det er positivt at opleve at danskere uanset
hudfarve, seksualitet, eller hvad der ellers skiller os, kan stå
sammen om at sige nej til den intolerante fascistoide idologi
islam, der truer vores fredelige samfund.

Jeg kan ikke se hvorfor dette indlæg ikke er on topic i
dk.snak.seksualitet og dk.politik.indvandring, da det handler om
begge emner, nemlig at der er en masse indvandrere der gør livet
surt for homoseksuelle.

Mvh. Martin Kristensen

Fra : Tomas O.

Dato : 04-08-02 14:15

Martin Kristensen skrev:

> Det er ikke en politisk reklame. Jeg er ikke selv medlem af
> DFU, og stemte ikke engang på DF ved sidste valg.

Hvorfor så overhovedet nævne dem?

> [...]
> os, kan stå sammen om at sige nej til den intolerante
> fascistoide idologi islam, der truer vores fredelige samfund.

Dette er politik og har intet med sex og samliv at gøre.

> Jeg kan ikke se hvorfor dette indlæg ikke er on topic i
> dk.snak.seksualitet og dk.politik.indvandring, da det handler
> om begge emner, nemlig at der er en masse indvandrere der gør
> livet surt for homoseksuelle.

Tjeh fundatsen for dk.snak.seksualitet

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

Citat fra fundatsen:
Diskussioner omkring politik eller religiøs holdning til sex,
bør ikke foregå i dk.snak.seksualitet. Til dette
kan anbefales følgende grupper: dk.politik og
dk.videnskab.teologi samt dk.livssyn
og grupperne herunder.

Hilsen
Tomas
FUT dk.admin.netikette

Fra : Martin Kristensen

Dato : 05-08-02 03:53

Tomas O. wrote in message ...

>Hvorfor så overhovedet nævne dem?

Det hørte med til historien.

>Dette er politik og har intet med sex og samliv at gøre.

At bøsser bliver chikaneret pga. deres seksualitet har da med sex
og samliv at gøre.

> [...]
>bør ikke foregå i dk.snak.seksualitet. Til dette
>kan anbefales følgende grupper: dk.politik og

Ok, det undrer mig meget at religiøs holdning til sex er uden for
dss's fundats. Det skulle vel aldrig være en af de der
anti-BW-love? Men jeg skal da nok prøve at efterleve den
alligevel.

Mvh. Martin Kristensen

Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-02 06:19

"Martin Kristensen" <cruSpAmSuCkSzer@gjk.dk> wrote in message
> [...]

Se hvordan abuse-handling pr usenetnørder altid handler om at "det ville jeg
aldrig have skrevet, så det MÅ du ikke skrive".

Bemærk de velvalgte ord BØR og ANBEFALE, hvilket betyder at eneste offtopic
mennesker der dem der klager.

> Ok, det undrer mig meget at religiøs holdning til sex er uden for
> dss's fundats. Det skulle vel aldrig være en af de der
> anti-BW-love? Men jeg skal da nok prøve at efterleve den
> alligevel.

Ligesom grundloven ikke er knyttet til straffebestemmelser, så er fundats en
VARM, VENLIG, ÅBEN, TOLERANT, VAG hensigtserklæring, og du skal skal
selvfølgelig ikke bøje nakken for at stalinister intet forstår af usenets
traditioner og ide.

Der er ingen usenettere der står over andre usenettere. Og to udbydere har
vist ringeagt og latterliggørelse til John Sahl typerne, så brug
ytringsfriheden kreativt og uhæmmet.
Life is short.

Med sit indlæg der flygtigt berørte noget politisk, men som især var
sexologisk, viste Martin Kristensen en situationsfornemmelse, som
dss-regeringen kan lære meget af. Der er opbrud. Regeringen hylder ikke
smagsdommeri.

Fra : Mic

Dato : 05-08-02 06:34

<SNIP>

Dit indlæg er off-topic, og hører ikke hjemme i DSS. Indlægget omhandler
intet der har med seksualitet at gøre, men handler derimod om hvordan
fundatsen for DSS skal tolkes, og bør derfor foregå i dk.admin.netikette.
Hold venligst dine indlæg i de relevante grupper, da de forårsager unødig
støj i gruppen ellers.

FUT dk.admin.netikette.
Mvh

Mic

Fra : Tomas O.

Dato : 05-08-02 11:11

Martin Kristensen skrev:

> Det hørte med til historien.

Nå.

> At bøsser bliver chikaneret pga. deres seksualitet har da med
> sex og samliv at gøre.

Du skriver ord som facistoide ideologi. Hvad har dte med sex at
gøre?

Du læner dig op af en sag om racisme, ikke fordi jeg anmelder dig
for jeg tror på man skal kune sige hvad som helst, men andre kunne
måske tage anstød af din måde at skrive på. Dette er ikke en
advarsel, jeg konstatere bare.

> Ok, det undrer mig meget at religiøs holdning til sex er uden
> for dss's fundats. Det skulle vel aldrig være en af de der
> anti-BW-love? Men jeg skal da nok prøve at efterleve den
> alligevel.

Nje det har intet med BW at gøre. Det har at gøre med at vi
foreslog fundatsen således da vi fik nogen rigtige dårlige
erfaringer med den gamle fundats, da nogne folk med religiøst
vanvid (krisnte) gik bananas herinde og så tog vi lige politik med
for at undgå netop din type indlæg, som IMO intet har med sex og
samliv at gøre.

Hilsen
Tomas O.den ene af dem der foreslog fundats ændringen i sin tid.
FUT og overhold den venligst da dene debat hrer hjeme i netiketten
og ikke i dss, lad venligst være med at crossposte.

Fra : Lars Fischer

Dato : 07-08-02 19:50

"Martin Kristensen" <cruSpAmSuCkSzer@gjk.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke se hvorfor dette indlæg ikke er on topic i
> dk.snak.seksualitet

Det handlede ikke om sex og samliv. Nemt, ikke?

/Lars

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-02 19:56

"Lars Fischer" <fischer@suk.dk> wrote in message

> "Martin Kristensen" <cruSpAmSuCkSzer@gjk.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det handlede ikke om sex og samliv. Nemt, ikke?

Det gjorde det efter manges mening, men det er typisk for AL såkaldt
rådgivning, at den er kort, ikke-brugbar, arrogant og nedladende som Lars
Fischers her ovenfor.

Martin skrev ontopic om bøsseproblemer og løsninger - hvordan kan det dog
nogensinde være OT her?