Big fish af Tim Burton
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-08-02 01:24

Hhmm lyder ikke som det Burton er bedst til?
http://movies.hsx.com/servlet/SecurityDetail?symbol=BFISH

Morten
morten@bowman.dk

Fra : lhs

Dato : 04-08-02 20:31

hmmm

jeg synes det lyder meget som Burton: `combines comedy, drama, and fantasy´

lars hs

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-08-02 21:31

On Sun, 4 Aug 2002 21:31:12 +0200, "lhs" <shane@get2net.dk> wrote:

>hmmm
>
>jeg synes det lyder meget som Burton: `combines comedy, drama, and fantasy´
>
>lars hs

Måske, men han plejer at arbejde mere i universer end denne lægger op
til. Men han har da ikke skuffet endnu.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Homer

Dato : 04-08-02 21:51

Morten Bowman Hansen wrote:

> Måske, men han plejer at arbejde mere i universer end denne lægger op
> til. Men han har da ikke skuffet endnu.

?! Planet of the Apes? Batman Returns?
Begge moderate skuffelser, IMHO.

VH
Homer

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-08-02 01:01

On Sun, 4 Aug 2002 22:51:26 +0200, "Homer" <psv@nospam.e-box.dk>
wrote:

>?! Planet of the Apes? Batman Returns?
>Begge moderate skuffelser, IMHO.
>
>VH
>Homer

Well jeg synes de var ok. Men ikke hans største bedrifter.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Homer

Dato : 05-08-02 06:36

Morten Bowman Hansen wrote:

> Well jeg synes de var ok. Men ikke hans største bedrifter.

Dét er jo også en legal holdning.
Men hvad synes du så _er_ hans største?

Andres mening på dette sp.?

VH
Homer

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 05-08-02 10:13

On Mon, 5 Aug 2002 07:36:15 +0200, "Homer" <psv@nospam.e-box.dk>
wrote:

>Dét er jo også en legal holdning.
>Men hvad synes du så _er_ hans største?
>
>Andres mening på dette sp.?

Puha den er svær. Han har lavet mange:

Beetlejuice har en genial humor præsenteret af Keaton. Han bærer den
film.

Batman er imo den bedste filmmatiserede tegneserie og den bedste af
Batman-filmene. Jeg er vild med det dystre univers.

Edward Saksehånd er også en lille perle, men jeg synes universet
holder mere end historien.

Ed Wood synes jeg ikke så meget om, men jeg har nu ikke set den siden
den gik i biffen

Mars attack synes jeg er genial. Universet og humoren er i
verdensklasse!

Sleepy hollow synes jeg også er en glimrende film. Igen universet og
de til tider brutale scener som ikke virkede for meget.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 05-08-02 16:08

Morten Bowman Hansen wrote:
> Mars attack synes jeg er genial. Universet og humoren er i
> verdensklasse!

Hurra for smag og behag. Den var for mig en af de frygteligste film, jeg
nogensinde har brugt penge på.

> Sleepy hollow synes jeg også er en glimrende film. Igen universet og
> de til tider brutale scener som ikke virkede for meget.

Denner er jeg til gengæld helt vild med. Fed, fed film.

Jeg så desuden Planet of the Apes forleden, og den var IMO ikke noget
særligt. Ikke dårlig, bare ikke noget særligt.

/Nikolaj

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-08-02 15:50

"Homer" <psv@nospam.e-box.dk> writes:

> Andres mening på dette sp.?

ED WOOD eller EDWARD SCISSORHANDS, jeg er lidt i tvivl.