Syntes lige i skulle se den her.........
Fra : zcully

Dato : 03-08-02 22:51

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-08-02 01:07

zcully wrote:
> He he.
> http://www.ostekartellet.dk/vip/bsbgay.swf
>
> /Zcully

Tak for den......Især slutningen er sjov!

-Sune

Fra : Andrew

Dato : 04-08-02 18:50

> He he.
> http://www.ostekartellet.dk/vip/bsbgay.swf

De er da alle sammen homo'er, er de ik'?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-08-02 18:53

In news:dk.kultur.musik Andrew wrote:

>De er da alle sammen homo'er, er de ik'?

Du har ikke set slutningen kan man høre :)

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Andrew

Dato : 04-08-02 19:13

> Du har ikke set slutningen kan man høre :)

Nej, det orkede jeg ikke

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-08-02 19:15

>Nej, det orkede jeg ikke

Svaret på dit spørgsmål ligger dér.

Fra : Andrew

Dato : 04-08-02 23:27

> Svaret på dit spørgsmål ligger dér.

Det var nu ikke ment som et spørgsmål ("De er da alle sammen homo'er, er de
ik'?)
mere som en spørgende konstatering.

Mvh Anders

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-08-02 23:40

>Det var nu ikke ment som et spørgsmål...

Tag det ikke så bogstaveligt :) Du kan ikke komme udenom at du stilte
et spørgsmål. Men jeg kunne høre at du ikke havde set slutningen, og
den havde en rimelig relevans i diskussionen.

Fra : Anders W. Grau-Chris~

Dato : 07-08-02 00:33

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> He he.
> http://www.ostekartellet.dk/vip/bsbgay.swf
>
> /Zcully

Jeg har sangen på MP3 og har hørt den rigtig mange gange. Nu er jeg jo ikke
verdens klogeste mand, MEN.... den tekst der danser rundt der er altså HELT
gal. "He's making up a suit play". Det kan jo værre at jeg tager grueligt
fejl og gøre mig selv end mere grueligt til grin, men det er da "He's making
up a soufflé". "Ain't saying if your Kevin" - er det ikke "Ain't saying Nick
or Kevin"?

Jeg ved godt - det ER ordkløveri og en strid om kejserens skæg, men er der
ikke nogen, der vil give mig ret? Pleeeeeease.

MVH

Anders Grau-Christensen