Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pentax mz-3
Fra : Lykke Kristoffersen

Dato : 03-08-02 21:01

En ven af mig har netop købt et brugt Pentax mz-3 kamera, men desværre
mangler der en dansk brugsanvisning.
Er der nogen der kan hjælpe mig med den??
På forhånd tak
Stine

Fra : Jonas Levring

Dato : 03-08-02 21:23

> En ven af mig har netop købt et brugt Pentax mz-3 kamera, men desværre
> mangler der en dansk brugsanvisning.
> Er der nogen der kan hjælpe mig med den??

Hvis det er samme model som hedder MZ-30, så kan jeg godt hjælpe dig når jeg
kommer hjem igen.. (14 dage)

/Jonas Levring

Fra : Thomas Heide Clausen

Dato : 03-08-02 21:53

Fra : Lykke Kristoffersen

Dato : 07-08-02 08:30

Jeg har endnu ikke fået fat på en maual... så jeg søger den stadig hvis der
er nogen der kan hjælpe...
Jeg har skrevet til firmaet, men ikke fået noget respons retur endnu... men
jeg prøver dem igen.

På forhånd tak
Stine