Lidt nyt om de små herovre West på - LANG
Fra : Inger Kaya

Dato : 03-08-02 21:03

De færdes nu helt hjemmevant rundt i huset. Thortía har udviklet til
at være en lille dominerende dame. Når hun ikk sover (hvilket hun da
bestemt ikk har så meget tid til ) har hun fuld damp på og er blevet
virkelig god til det der med skarnstregerne. Tiger er derimod en lidt
forsigtig Per. Han leger bestemt også men helst ikk noget vildt. Han
nøjes med at tjatte lidt til de forskellige ting og drille hunden. Når
Thortía bliver for vild for ham ja så søger han trøst enten ved mig
el. Tinka.

De 2 røvere har spredt jord over hele stuen og flænset næsten alle
potteplanterne .... man morer sig vel. Ellers er det helt store hit nu
vasketøjskurven om på siden .... et par klemme i... og en håndklæde
hen over så det danne en hule. Og *GGG* den skal have tæv.

Tinka har været god mod dem. Nu er vi nået så langt at hun gerne sover
med dem og holder storvaskedag (op til flere gange dagligt). Hun
spiser også sammen med de små og har været ved at lære dem at fange
fluer. Det kniber dog de små lidt med motorikken til det i nu...*GGG*
Ellers bruger Tinka meget af dagen til at overvåge de små banditter.
Hun er ikk begyndt at rette dem i nu .. men det skal nu nok komme.

Trold derimod går som sædvanlig helst sine egne veje. Det kniber lidt
med at han tåler andre end ham selv. Jo det kan sagtens accepteres de
er her - bare de liige følger hans fløjte. Men har fået et godt råd af
Marianne og vups ... blev han from som et lam.... ......*GGG* han
er blevet så stille at jeg ind imellem må ind og se om han lever.
Normalt klager hans sig nemlig hvis een af de andre er indenfor en
radius af 1 meter. Andre gange er han så streng at han stiller sig
under maven af hunden og skaber sig. Så er det jo klart at jeg skal
give hunden en skideballe for ikk at lade ham være.. - men Trold du er
luret.

Jeg skal nok snart få lagt nye billeder af dem op til Jer.

/ Inger Kaya ( & 4 x T )

Fra : Jette

Dato : 03-08-02 23:44

"Inger Kaya" skrev:
[klip]
> [...]
> vasketøjskurven om på siden .... et par klemme i... og en håndklæde
> hen over så det danne en hule. Og *GGG* den skal have tæv.

Skal love for du har fået liv og glade dage ...Det er godt de kan holde
dig beskæftiget, så du ikke sidder og falder hen foran pc'en

[klip]
> Jeg skal nok snart få lagt nye billeder af dem op til Jer.

Det lyder godt ... glæder mig til at se dem

Mvh. Jette

Fra : Kate

Dato : 05-08-02 13:23

Inger Kaya <Tumling111@gmx.net> wrote in

Det lyder som om du har fået nok at tage dig til med sådan et par
vildbasser i huset

> accepteres de er her - bare de liige følger hans fløjte. Men har
> fået et godt råd af Marianne og vups ... blev han from som et
> lam.... ......*GGG* han er blevet så stille at jeg ind imellem

Hvad er det dog for et råd som kunne gøre ham from som et lam. Tænker
på om man måske kunne gøre Sofie lidt mildere stemt overfor de andre
misser.

Kate