MS Windows
briani 27239
Gemme Billeder
Fra : ytse

Dato : 03-08-02 20:43

Hej
Når jeg højre-klikker og vil gemme billeder kan jeg pludselig ikke gemme dem
som jpg. mere. Lige meget hvilket billed jeg klikker på står der i boxen "
fil navne: ikke navn givet "
og det kan kun gemmes som Bitmap.
Er der nogle der ved havad der kan være galt og hvordan man løser det.
Jeg bruger W98 SE.

Hilsen Ole

Fra : Lars Stokholm

Dato : 03-08-02 21:10

In news:dk.edb.system.ms-windows ytse wrote:

>Når jeg højre-klikker og vil gemme billeder kan jeg pludselig ikke gemme dem
>som jpg. mere...

Tja, dette problem ligner til forveksling:

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Per H

Dato : 03-08-02 21:34

On Sat, 03 Aug 2002 22:10:24 +0200, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> skrev:

>Tja, dette problem ligner til forveksling:

Hvorfor Fan*** kan jeg ikke hoppe til det indlæg.
Jeg benytter Forte Agent. ( det har vist virket før)

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Edmund

Dato : 03-08-02 22:31

Per H skrev:

> Hvorfor Fan*** kan jeg ikke hoppe til det indlæg.
> Jeg benytter Forte Agent. ( det har vist virket før)

Det er indlæg 1-8 Vil gemme JPG i BMP format?

En nødløsning er at emaile billedet, fra Outlook Express kan man fra
file menuen vælge gem vedhæng, Det bliver så gemt i det
orinale format
--
Mvh Edmund

Fra : Mogens

Dato : 03-08-02 21:35

On Sat, 3 Aug 2002 21:43:13 +0200, "ytse" <0402@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>fil navne: ikke navn givet "
>og det kan kun gemmes som Bitmap.
>Er der nogle der ved havad der kan være galt og hvordan man løser det.

Tøm cache'en, det hjælper. I MSIE, vælg "Internet Indstillinger" >
"Generelt" > "midlertidige Internetfiler" > "Slet Filer"

mvh Mogens