Understøttes baggrundsbillede i td?
Fra : tobias

Dato : 03-08-02 19:50

Hej,

IE understøtter subject, men NN gjorde ikke før i tiden, og m.h.t. Opera og
Mozilla aner jeg intet.

Hvordan ser det ud i dag ?

tobias

Fra : Stig Nygaard

Dato : 03-08-02 19:52

Hej Tobias

tobias wrote:
> IE understøtter subject, men NN gjorde ikke før i tiden, og m.h.t. Opera og
> Mozilla aner jeg intet.
> Hvordan ser det ud i dag ?

Undskyld mig mit lidt flabede svar, men hvorfor installerer du dem ikke
bare og prøver ? Enhver der laver websider bør da have så mange browsere
som muligt installeret. Ja, jeg ved godt at man (normalt) ikke kan have
flere forskellige versioner af Internet Explorer installeret på én gang,
men der ikke noget i vejen ved at have flere forskellige browsere
installeret.

Mozilla og Opera kører på alle almindeligt udbredte platforme, så jeg
har svært ved at tro at det skulle være fordi det ikke findes til dit
system, også selvom du skulle tilhøre mindretallet som ikke kører en
eller anden Windows-udgave.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : tobias

Dato : 03-08-02 20:10

"Stig Nygaard" <stig@REMOVE-THISrockland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flere forskellige versioner af Internet Explorer installeret på én gang,
> men der ikke noget i vejen ved at have flere forskellige browsere

Det agter jeg også at gøre på et tidspunkt når jeg føler mig klar til at
overskue så meget

I mellemtiden spørger jeg så her, jeg kan jo stadigvæk kun have én version
af hver..

Men du vil ikke øse af din viden, når du nu har dem installeret eller hu?

tobias

Fra : Stig Nygaard

Dato : 03-08-02 20:24

Hej Tobias

tobias wrote:
> I mellemtiden spørger jeg så her, jeg kan jo stadigvæk kun have én version
> af hver..

Du kan godt have flere versioner af Mozilla eller Netscape installeret
på én gang, du skal bare sørge for at de ikke deler profil. Ved ikke med
sikkerhed hvordan det ligger med Opera ? Jeg tror dog langt de fleste
Opera og Mozilla brugere sider med nyeste stabile version.

> Men du vil ikke øse af din viden, når du nu har dem installeret eller hu?

Jeg mener begge understøtter det, men er ikke helt sikker på at jeg
husker rigtig. Kommer dog muligvis an på om du gør det med HTML eller
stylesheet(?). Hvis du nu gav et link til en test-side vi kunne klikke
ind på, så kunne det være du fik lidt flere svar. Som udgangspunkt er de
fleste der hjælper i en newsgroup dovne,... Hvis det er for besværligt
at hjælpe, så springer de bare videre til næste indlæg Jeg gider i
hvert fald sjældent selv strikke et test-eksempel sammen medmindre det
er et MEGET spændende spørgsmål (eller du har ramt en dag hvor jeg er i
usædvanlig hjælpsomt humør)