Jeg sidder fast i Half-Life - Help Me !
Fra : Claus Nielsen

Dato : 03-08-02 19:12

Jeg ved godt at det er et meget gammel spil, men først nu prøver jeg at gå
igennem Half-Life, men er kommet til et sted, hvor jeg sidder fast, håber at
nogen kan hjælpe mig.
Stedet hvor jeg sidder fast, er et sted hvor jeg tror at jeg skal dræbe et
stort edderkop-lignende dyr. Man kan hoppe ned oven på den, men der hvor man
lander, glider man ud og falder ned på et slags net, hvor man også kan falde
igennem. Hvordan dræber jeg denne edderkop, og hvordan kommer jeg videre i
spillet. Jeg har prøvet at bruge alle mine våben på den, men det hjælper
ikke.

Her er et screenshot af det aktuelle sted i spillet, hvis ellers der er
nogen som stadig kan huske det :)
http://www.c-a-n.dk/HL.jpg

Mvh.
Claus Nielsen

Fra : rasmus carlsen

Dato : 03-08-02 20:15

http://www.uhs-hints.com/

her finder du alle svar

ras

Fra : Simon Kamber

Dato : 03-08-02 20:45

On Sat, 3 Aug 2002 20:11:34 +0200, "Claus Nielsen" <cn@it.dk> wrote:

>Jeg ved godt at det er et meget gammel spil, men først nu prøver jeg at gå
>igennem Half-Life, men er kommet til et sted, hvor jeg sidder fast, håber at
>nogen kan hjælpe mig.
Hvorfor kan folk ikke bare nøjes med at sende til fps gruppen istedet
for at krydsposte hertil også.
Det kan jo ikke være en fejltagelse når spørgsmålet også er stillet i
fps.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : sfc

Dato : 05-08-02 15:51

> Hvorfor kan folk ikke bare nøjes med at sende til fps gruppen istedet

Hvad er det for en fps gruppe? Kan ikks se den hos tiscali??

Mvh sfc

Fra : Spook

Dato : 03-08-02 23:55

Du skal give edderkoppen så mange smæk, at den ødelægger det net, der er i
den ene side, når du er kommet igennem gangen (det er du vist nu). Når den
har gjort det, skal du bare følge den... resten må du selv finde ud af!

MVH
--
Jens Jensen
www.amarc.dk & www.amarc.dk/spb

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-08-02 01:10

Claus Nielsen wrote:
> [...]
> dræbe et stort edderkop-lignende dyr. Man kan hoppe ned oven på den,
> men der hvor man lander, glider man ud og falder ned på et slags net,

Du skal bare blive dernede - der er små rum nede i hullet hvor der er en
af de dersens energi-baljer og vistnok noget ammo og et par batterier.
Hvis du er sej kan du nakke den med bazookaen dernede fra, men pas på du
ikke får dens "børn" i hovedet. Man kommer op igen via en teleport inde
i et af de små rum dernede. Jeg har aldrig fundet ud af om man rent
faktisk banker den, eller om den bare løber væk.

-Sune