cs server under linux
Fra : David Lebech

Dato : 03-08-02 18:54

Jeg har opsat en Counter-strike dedicated server på en Linux maskine.
Serveren startes fint op, og min anden computer på netværket kan godt se
spillet, men prøver man at komme ind på serveren fra internettet virker det
ikke (altså hvis man bruger Internet-ip'en og ikke den lokale ip).

Jeg har Tele Danmark ADSL med router, og jeg har oprettet en NAPT server til
Linux maskinen. Desuden skulle portnumrene 27000-27030 være åbne. Det hele
skulle vel egentlig virke

Hvorfor gør det ikke det?

Mvh
David Lebech

Fra : David Lebech

Dato : 04-08-02 13:15

Never mind min post. Jeg har løst problemet. Protokollen skulle bare sættes
til UDP i stedet for TCP...

Mvh
David Lebech