MS Windows
briani 27239
Browser starter i "minimeret" *) tilstand ~
Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 03-08-02 17:22

Jeg har lagt nogle genveje til nogle websteder på skrivebordet, men når jeg
åbner dem, åbnes de i minimeret *) tilstand. Hvordan får jeg dem til at åbne
i maksimeret tilstand?

*) Med 'minimeret' mener jeg, at browser-vinduet kun fylder en lille del af
skærmen.

--
Mvh.
Lars

Fra : Lars Stokholm

Dato : 03-08-02 17:38

In dk.edb.system.ms-windows Lars Rosenmeier wrote:

>Jeg har lagt nogle genveje til nogle websteder på skrivebordet, men når jeg
>åbner dem, åbnes de i minimeret *) tilstand. Hvordan får jeg dem til at åbne
>i maksimeret tilstand?

Spørgsmålet hører nok til i dk.edb.internet.software.browser, men prøv
at se om ikke denne tråd kan hjælpe lidt på det:

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 03-08-02 18:40

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Spørgsmålet hører nok til i dk.edb.internet.software.browser, men prøv
> at se om ikke denne tråd kan hjælpe lidt på det:

Desværre ikke, men jeg prøver i den gruppe, du foreslog.

--
Mvh.
Lars

Fra : preben nielsen

Dato : 03-08-02 20:02

"Lars Rosenmeier" <fornavn.efternavn@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:aigvu0$1vet$1@news.cybercity.dk...
> [...]
men når jeg
> åbner dem, åbnes de i minimeret *) tilstand. Hvordan får jeg dem

Højreklik på dine genveje. Vælg egenskaber se hvad du har sat dem
til i "Kør" feltet.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-08-02 22:32

Sat, 3 Aug 2002 21:02:10 +0200, skrev "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk>:

>Højreklik på dine genveje. Vælg egenskaber se hvad du har sat dem
>til i "Kør" feltet

Findes ikke i internetgenveje.

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 03-08-02 22:39