hjælp-kan ikke finde det rette abonn.
Fra : Jesper Larsen

Dato : 03-08-02 17:14

Jeg skal have abb. med 256/128 el. 256/256, og kan ikke finde ud af det.

- Der skal tilsluttes to maskiner som begge har netkort
- Vi har isdn nu, men vil droppe det efter isdn er installeret.
- Vi vil gerne have at alle telefonstik i huset virker
- jeg har fastnet abb. hos tdc men det slipper jeg gerne for
- jeg har fast operatør valg til net net
- jeg installerer det gerne selv

Blandt mine sps, er:
- Skal jeg betale for at opsige mit isdn?
- Skal jeg have en router for at tilslutte to maskiner eller skal en
hub-dims bruges?
- Hvem skal man vælge?

På forhånd tak for hjælpen

Jesper

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-08-02 17:21

"Jesper Larsen" <jnl@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> - Skal jeg betale for at opsige mit isdn?

Nej, men du skal betale for at konvertere til analog, hvis du vil det

Fra : Jesper Larsen

Dato : 03-08-02 17:35

ja og det vil jeg - ved hvor meget det koster, og vil jeg kunne bruge alle
tlf. stik i huset efter konverteringen - selvom jeg har adsl og er på.

Mvh

Jesper

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 03-08-02 20:12

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> writes:

> Nej, men du skal betale for at konvertere til analog, hvis du vil det

Forudsat at den er oprettet efter en eller anden dato, som jeg ikke
kan huske i 1999.

Det koster 325 kroner at få teleteknikeren til at forbinde det således
at de analoge telefoner virker igen efter han har været der.

Jeg bestilte tilbagekonvertering af sådan en ISDN her i tirsdags. Den
var oprettet engang i april '98 så vidt jeg husker. Det koster så kun
de 325 kroner for at de gamle telefoner forbindes korrekt, og ikke de
450 det normalt koster for selve konverteringen.

--
Jacob - www.bunk.cc
I haven't lost my mind; I know exactly where I left it.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-08-02 01:38

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse
> Forudsat at den er oprettet efter en eller anden dato, som jeg ikke
> kan huske i 1999.

Abonnementsvilkårene gælder for alle, rent juridisk