Hjertelig Tillykke med bryllupet!
Fra : Henning

Dato : 03-08-02 16:40

Hej Kristine og Mark!

I ønskes rigtig Hjertelig til Lykke på dagen
Gid at i altid må finde ud af at bevare kærligheden
til og respekten/omsorgen for hinanden resten af
jeres liv!

Mark! Et stk. barn, minimum, ønskes set som resultat
af jeres brudenat ( Hvis i da orker det med brudenatten)
Jeg og min viv faldt udmattede i søvn, men vi havde jo
også én i forvejen *G*

Kærlig Hilsen
Hanne M. og Henning

fut. news.snak.snik

Fra : Clark Kent

Dato : 03-08-02 22:17

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af jeres brudenat ( Hvis i da orker det med brudenatten)
> Jeg og min viv faldt udmattede i søvn, men vi havde jo

Du poster et off-topic indlæg her, og futter derefter til
dk.snak.snik........Er det ikke dig der er vejleder? Det er sgu en køn
vejleder. Fjols

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 04-08-02 22:07

"Clark Kent" <henrigath@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Du poster et off-topic indlæg her, og futter derefter til
> dk.snak.snik........Er det ikke dig der er vejleder? Det er sgu en køn
> vejleder. Fjols

*PLONK*

Fra : Clark Kent

Dato : 04-08-02 22:19

"Tommy Bruus-Jensen" <tommy@fjern.bruus.dk> skrev i en meddelelse

> "Clark Kent" <henrigath@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> *PLONK*

Ja, plonk du dig selv, fjols

Fra : Kat

Dato : 04-08-02 22:42

"Clark Kent" skrev:

> Du poster et off-topic indlæg her, og futter derefter til
> dk.snak.snik........Er det ikke dig der er vejleder? Det er sgu en
køn
> vejleder. Fjols

Hennings indlæg har da noget med samliv at gøre og er derfor relevant
for gruppen.
Og skulle vi nu ikke lige holde en ordenlig og voksen tone her?
--

/kat
---

Fra : Henning

Dato : 05-08-02 07:42

"Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hennings indlæg har da noget med samliv at gøre og er derfor relevant
> for gruppen.
> Og skulle vi nu ikke lige holde en ordenlig og voksen tone her?

Det er da livsbekræftende at nogen vælger at besejle et
godt forhold med et ægteskab, hvori der også indgår planer
om børn i fremtiden.
Ægteskabet rummer en masse givne ting som papirløse
forhold ikke gør, en større sikkerhed for begge parter af
f. eks. økonomisk karakter, der bare sker som følge af
ægteskabet, som vil kræve masser af kontrakter etc. hvis
man bare lever uden for ægteskabet og have samme sikkerhed
og rettigheder.

> /kat
> ---
> som synes at dss er ved at falde lidt fra hinanden

Det går over igen, hvis man bare lader være med at
svare de troll's der morer sig i øjeblikket
De er jo bare uartige børn *G*
Smid dem i killer-filteret

MVH
Henning

Fra : Clark Kent

Dato : 05-08-02 09:32

> [...]
> og rettigheder.

> Det går over igen, hvis man bare lader være med at
> svare de troll's der morer sig i øjeblikket

*PLONK*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-08-02 19:24

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message news:<3d4e1e53$0$72786$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da livsbekræftende at nogen vælger at besejle et
> godt forhold med et ægteskab, hvori der også indgår planer
> om børn i fremtiden.

Selvom statestikken siger det ender med skilsmisse ;)

> Det går over igen, hvis man bare lader være med at
> svare de troll's der morer sig i øjeblikket
> De er jo bare uartige børn *G*

Mangt en gruppe er død, fordi man har forsøgt at lege børn over
overfor voksne med problemer.

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 05-08-02 10:43

"Clark Kent" <henrigath@tiscali.dk> wrote in message

> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du poster et off-topic indlæg her, og futter derefter til
> dk.snak.snik........Er det ikke dig der er vejleder? Det er sgu en køn
> vejleder. Fjols

*PLONK* Fjols!

Fra : Clark Kent

Dato : 05-08-02 12:27